جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/امام‌جمعه سلفچگان بیان این‌که معامله قرن محصول مغزهای الکلی غربی‌ها و حماقت ذاتی رژیم صهیونیستی است، گفت: نتیجه این اقدام اقتدار و رشد بیشتر جبهه مقاومت در منطقه و تمامی جهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ، حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلفچگان با اشاره پشت سر گذاشتن ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در عفت، پاک‌دامنی و ولایت‌پذیری مانند نداشت و همواره در مسیر اسلام و امامت حرکت کرد تا به شهادت رسید.

وی ادامه داد: ایشان از اولین روز زندگی تا لحظه آخر کمک‌حال حضرت علی (ع) برای انجام‌وظیفه ولایت بود به‌طوری‌که تا لحظه آخر با همه وجودش از ولایت دفاع کرد.

حجت‌الاسلام کتابچی در ادامه بابیان این‌که یکی از موضوعات بسیار مهم روز دنیای اسلام بحث معامله به‌اصطلاح قرن است، تصریح کرد:

امریکا و اسرائیل خودشان به افول قدرتشان اذعان دارند و با این‌گونه اقدامات نابودی و سرنگونی خودشان را رقم می‌زنند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی شبیه بیمار سرطانی است که دکتر به او و اطرافیانش گفته چند مدت بیشتر زنده نمی‌ماند و هر چه دارد خرج می‌کند تا چند روز بیشتر زنده بماند.

امام‌جمعه سلفچگان تأکید کرد: این کشورها فقط دارند دست‌وپا می‌زنند رهبری معظم انقلاب سال 94 فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نمی‌بیند و حقیقتاً به این روز بسیار نزدیک‌تر شده‌ایم.

وی ادامه داد: جریان معامله قرن شبیه شوک دادن به بیماری است که در حالت احتضار و از دنیا رفتن است تا بتوانند چند ساعت یا چند روز بیشتر آن را زنده نگه‌دارند اما دیگر نفس‌های آخر خود را می‌زند.

حجت‌الاسلام کتابچی تصریح کرد: تحولات اخیر از زمان حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد همگی نشان از شکستن هیبت آمریکایی‌ها در منطقه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سقوط چند هواپیما و بالگرد امریکا در افغانستان یا حمله انصار الله به مواضع آل سعود و یا اعترافات آمریکایی‌ها به تلفات پایگاه عین الاسد نمونه‌هایی روشن از شکستن هیمنه آمریکا در منطقه است.

حجت‌الاسلام کتابچی خاطرنشان کرد: این طرح شیطانی، نوزاد منحوس مرده متولدشده‌ای است که روی دست صاحبان آن خواهد ماند و خواب‌های آشفته صهیونیست‌ها تعبیرات آشفته و معکوسی خواهد داشت.

وی ادامه داد: معامله قرن محصول مغزهای الکلی غربی‌ها و برآیند حماقت ذاتی صهیونیست‌ها است که نتیجه آن اقتدار و رشد بیشتر جبهه مقاومت در منطقه و تمامی جهان خواهد بود.

امام‌جمعه سلفچگان بیان داشت: هر چه نگاه می‌کنیم نشانه‌های ضعف جبهه استکبار را بیشتر می‌بینیم و در مقابل هم نقاط قوت روزافزون جبهه مقاومت قابل‌مشاهده است.

وی تحولات لبنان را موردتوجه قرارداد و گفت: تشکیل دولت لبنان که موردحمایت حزب‌الله است و خروج این کشور از بن‌بست ساختگی که آمریکا به وجود آورده بود در کمتر از سه ماه و معرفی نخست‌وزیر و تشکیل دولت در کمتر از ۴۰ روز، پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت در لبنان است.

حجت‌الاسلام کتابچی ادامه داد: در ادامه پیروزی‌های جبهه مقاومت هفته گذشته شاهد تظاهرات ضدآمریکایی در عراق بودیم که آغاز یک حرکت ضدآمریکایی در منطقه است که نتیجه آن تحقق انتقام سخت ترور حاج قاسم سلیمانی یعنی خروج کامل نظامیان آمریکایی از منطقه خواهد بود.

وی تصریح کرد: عزیزان گویی انقلاب ما جان دوباره گرفته والان که آغاز چهل و دومین فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است ملت ما باید هوشیارتر از همیشه پای‌کار انقلاب بایستند و با برپایی یک انتخابات پرشور و انقلابی به این حرکت شتاب ببخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha