پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، معامله قرن را طرحی برای لاپوشانی شکست‌های مکرر آمریکا دانست و گفت: این معامله فرار رو به جلو است و قطعاً به‌عنوان حرکت زشت و ننگین در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در آیین استانی زنگ انقلاب، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دانش آموزان امید انقلاب هستند، اظهار داشت: اینکه آغاز برنامه‌های دهه فجر با آیین نواختن زنگ استانی در مدارس است، نشان از جایگاه بالای شما دانش آموزان در آینده کشور است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نقشی اصلی در پیروزی انقلاب داشتند، گفت: دانش آموزان سال ۵۷ نیز حماسه آفریدند و دانش آموزان فعلی، وارثان این سرمایه بزرگ هستند.

دختران دانش‌آموز امید کشور هستند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به نقش زنان در آغاز و پیشبرد اهداف انقلاب، تصریح کرد: زنان و دختران از پیشتازان انقلاب بودند و ادامه‌دهندگان این حرکت هستند و امید ما در آینده به دانش‌آموزان دختر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با اشاره به معنای انقلاب، گفت: انقلاب یعنی حرکت رو به جلو برای برداشتن موانع پیشرفت و ترقی! به‌یقین اگر تا به امروز این عامل مهم تحقق پیدا نمی‌کرد، ما امروز شاهد ۴۰ ساله شدن آن نمی‌بودیم.

انقلاب اسلامی معادلات جهان را دگرگون کرد

عضو شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی، معادلات جهان را دگرگون کرد، اظهارداشت: پس از پیروزی انقلاب، جهان دچار تحول بسیاری شد، به‌گونه‌ای که امپریالیست آمریکایی و اتحاد جماهیر شوروی که دنیا را بلعیده بودند با ظهور انقلاب در ایران، معادلات دنیا عوض و جهان دگرگون شد.

وی اضافه کرد: نمود عینی پیشرفت انقلاب، گستره آن در اقصا نقاط عالم است که ملت‌های آزادی‌خواه مقابل دشمنان و استکبار قیام کرده و ایستاده‌اند.

به برکت خون شهدا قله‌های علمی بسیاری فتح شده‌اند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تأکید کرد: بحمدالله انقلاب ما حتی یک روز هم دچار ایستایی نشده و همچنان با پویایی، رو به جلو حرکت می‌کند و به برکت خون شهدا و وجود جوانان، قله‌های علمی بسیاری فتح شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، در پایان با بیان اینکه معامله قرن، یک لاپوشانی برای شکست‌های پی‌درپی آمریکا است، گفت: این معامله فرار رو به جلو است و قطعاً به‌عنوان حرکت زشت و ننگین در تاریخ ثبت خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha