پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز می بینیم که در کمال وقاحت «معامله قرن» در حال انجام است که این را نباید معامله نام گذاشت بلکه خیانتی تاریخی و بزرگ در حق مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست روحانیون و طلاب بسیجی استان کردستان، صبح امروز با موضوع حفظ انسجام و تجدید میثاق با ولایت، در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام جمال قدرتی ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید، اقتدار خود را به دست آورده است و بزرگان و شیرمردانی همانند سردار سلیمانی در راه اقتدار این انقلاب و بسط آن در جهان اسلام جان خود را فدا کردند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه به برخی از تحرکات دشمنان جهان اسلام اشاره کرد و بیان داشت: امروز می بینیم که در کمال وقاحت «معامله قرن» را مطرح کردند که آن را نباید معامله نام گذاشت، بلکه خیانتی تاریخی و بزرگ در حق مسلمانان به ویژه مردم مظلوم فلسطین می باشد.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: متاسفانه موضع منفعلانه سران عرب و شیوخ حاشیه خلیج فارس، زمین بازی را برای رئیس جمهور آمریکا و سران رژیم غاصب اسرائیل خالی کرده است و باید گفت که «معامله قرن» نتیجه بی تفاوتی و بی مسئولیتی سران عرب و برخی از کشورهای اسلامی است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی و جبهه مقاومت این معامله را خیانتی بزرگ در حق ملت فلسطین می دانند و به شدت با آن مخالف می باشند و امیدواریم که جهان اسلام درباره این توطئه بزرگ استکبار ساکت ننشیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha