جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه خوزستان درس تلخی به آمریکا و استکبار داد، گفت: اگر برای آمریکا و استکبار ممکن بود تمامی مردم خوزستان را یک‌به‌یک تحریم می‌کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در اجتماع حوزویان اهواز، یکی از برکات انقلاب اسلامی را پیشرفت حوزه‌های علمیه را دانست و اظهارداشت: در بهترین حالت در قبل انقلاب تجمعات طلاب و اهل علم از چهل نفر بیشتر نمی‌شد، اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی فقط در اهواز چهار هزار طلبه برادر و خواهر مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه خوزستان را پرچم‌دار انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: خوزستان پرچم‌دار انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده نهضت امام خمینی به رهبری امام خامنه‌ای است و دشمنان اسلام دل پر دردی از مردم خوزستان دارند؛ چراکه نقشه‌های شوم آن‌ها را یک‌به‌یک باطل کرده‌ و درس تلخی به آن‌ها داده‌اند.

آیت‌الله جزایری گفت: اگر برای آمریکا و استکبار ممکن بود تمامی مردم خوزستان را یک‌به‌یک تحریم می‌کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تحریم فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، تصریح کرد: دشمن، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) جناب سردار شاهوارپور را که نماد مردم خوزستان است را  در جواب آن سیلی محکمی که از مردم خوزستان در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی خوردند، تحریم کردند.

وی افزود: بنده به ایشان تبریک می‌گویم که مبغوض محور دنیای کفر و به همان مقدار محبوب دنیای اسلام قرار گرفته‌ است.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در پایان با اشاره به سالروز ورود امام خمینی در ١٢ بهمن ۵٧، اظهارداشت: در این روز عنایات ویژه الهی را شاهد بودیم؛ چراکه دربار شاه آنچه در خاطرات و اعترافاتشان آمده، چندین نقشه برای شهادت امام خمینی در هواپیما و یا در بدو ورود ایشان به ایران چیده بودند، اما مشیت الهی بر این بود که ایشان به‌سلامت وارد ایران شوند و انقلاب اسلامی شکل گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha