جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم میرکریمی-دهه فجر

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی، ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.

در این پیام می خوانیم:

دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی و رحمت واسعه الهی به روی ملت بزرگ ایران بود که  استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

این روزها یادآور حماسه تاریخی ملت شهیدپرور ایران در مبارزه با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است که از همان روزهای آغاز انقلاب کینه ای ابدی با ایران اسلامی به دل دارند و هر بار با توطئه ای جدید از جمله تحریم و ترور از هیچ اقدامی برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران فروگذار نکرده اند.

اما به کوری چشم دشمنان، انقلاب ما همواره زنده و پویا است و همه دنیا می دانند که ملت قهرمان ایران هیچ گاه از آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و راه شهدای عزیز دست بر نخواهند داشت و برای همیشه همراه انقلاب خود خواهند ماند و مبارزه با صهیونیست غاصب و دفاع از قدس شریف و حمایت از آرمان مقاومت اسلامی از انقلاب ما جدا نشدنی است و یقینا مردم سربلند ایران اسلامی با حضور دشمن شکن خود در انتخابات مجلس یازدهم بار دیگر دشمنان را مایوس خواهند کرد.

اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده و مبارک به محضر مردم شریف و انقلابی و شهیدپرور کردستان از خداوند عزوجل خواهانم که همواره همگی در راه شهدا و امام شهدا، در مسیر نورانی و روشنی بخش ولایت و اطلاعت از مقام معظم رهبری مدظله العالی گام برداشته و در جهت تحقق بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب، تلاش نموده و قوی و قدرتمند شویم. ان شاء الله.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha