سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
«معامله قرن»

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: «معامله قرن» را باید نوعی خیانت بزرگ و تاریخی در حق ملت مظلوم فلسطین بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدجمال حسینی، عصر یک شنبه 13 بهمن، در نشست جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی گذر از تاریکی به سمت روشنایی بود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: در چنین ایامی امام راحل به پشتوانه ملت ایران، نظامی اسلامی مبتنی بر قوانین قرآن تاسیس کردند.

وی د با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برای بسیاری از ابرقدرتها خبری ناخوشایند بود، عنوان کرد: پیروزی این انقلاب در منطقه ای حساس به نام خاورمیانه باعث هراس قدرت های بزرگ گردید، از این رو دشمنی آنان از همان روزهای نخست آغاز شد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه به «معامله قرن» اشاره کرد و گفت: این روزها بحث معامله قرن به یکی از اخبار مهم جهان تبدیل شده است. این طرح را باید خیانت بزرگ و تاریخی در حق ملت مظلوم فلسطین بدانیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: در این خیانت که اسم آن را معامله گذاشته اند عملا حقوق ابتدایی انسانها نادیده گرفته شده است و چهره واقعی حامیان دروغین حقوق بشر برای جهانیان هویدا شده است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: عملکرد مایوس کننده کشورهای عربی و مسلمان در مقابل تصمیمات و تجاوزات صهیونیست ها و آمریکایی ها ضربه های بزرگی بر جهان اسلام زده است که جبران آن بسیار سخت می باشد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: ایران اسلامی این معامله را نوعی جنایت می داند و هر دولت و کشوری که آن را تایید و یا همراهی کند، دشمن بشریت و جهان اسلام می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha