شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید علی اکبر حسینی نژاد

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم این آمادگی را دارد که کمک کار ترویج اندیشه و آثار رهبر معظم انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی بررسی ظرفیت های همکاری مجمع نمایندگان طلاب و مؤسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای) که در این مؤسسه برگزار شد، گفت: برگزاری این نشست، بسیار مهم بوده و شرکت کنندگان آن به عنوان اتاق فکر مجمع نمایندگان طلاب، حضور پررنگی دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ابراز داشت: اینکه مسئولان این مؤسسه تلاش دارند آثار رهبر معظم انقلاب ترویج و دیده شود، بسیار پسندیده و جای تقدیر است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان داشت: ترویج اندیشه ها و کتب رهبر معظم انقلاب از برنامه های بسیار ضروری است و باید برنامه ها و مسابقات کتابخوانی با اهداء جوایز نفیس در سراسر کشور انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد گفت: اگر بتوانیم جمعیت یک هزار نفری را برای برگزاری مسابقه کتابخوانی گردهم جمع کرده و به 10 نفر از آنان جایزه دهیم، یقینا دستاوردهای بالایی خواهد داشت.

وی بیان داشت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلا این آمادگی را دارد که کمک کار ترویج اندیشه و آثار رهبر معظم انقلاب باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha