شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سعید صلح میرزایی

حوزه/ مسئول دفتر قمِ مؤسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی بیان داشت: برای انتشار آثار رهبر انقلاب، از هیچ یارانه ای استفاده نکرده و از هیچ ارگان و نهادی کمک مالی گرفته نشده و ایشان اجازه چنین کاری را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام صلح میرزایی عصر امروز در نشست بررسی ظرفیت همکاری مجمع نمایندگان طلاب  و فضلای حوزه علمیه قم و مؤسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای) که در این مؤسسه برگزار شد، گفت: هدف از تشکیل دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای این است که به تعداد افرادی که محاسبات ذهنی و نوع اندیشه آنان شبیه به حضرت آقاست، اضافه شود و یکی از واحدهای مهم این مجموعه، واحد ترویج است که فعالیت ترویج اندیشه و آثار رهبر انقلاب را در دستور کار دارد.

وی ابراز داشت: امروز متأسفانه بسیاری از اشخاص و بزرگان با اندیشه و آثار رهبر معظم انقلاب آشنا نیستند؛ به همین دلیل برنامه های آموزشی و ترویجی را برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم این اندیشه و آثار را در سراسر کشور ترویج دهند.

مسئول دفتر قمِ مؤسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی  بیان داشت: برای انتشار آثار رهبر انقلاب، از هیچ یارانه ای استفاده نکرده و از هیچ ارگان و نهادی کمک مالی گرفته نشده و ایشان اجازه چنین کاری را نمی دهند.

حجت الاسلام صادقی، مسئول واحد دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای نیز در این نشست گفت: از جمله برنامه های واحد ترویج این دفتر، تربیت اساتید ترویج، شبکه سازی مروجان اندیشه، برگزاری جلسات ترویج آثار، تشکیل حلقات مطالعه و تسهیل دسترسی به کتاب ها می باشد.

وی ابراز داشت: متاسفانه برخی نخبگان حزب اللهی با آثار رهبر انقلاب هم آشنا نیستند؛ چه برسد به اندیشه های ایشان و به همین دلیل برنامه های فوق را در دستور کار قرار داده ایم.

مسئول واحد ترویج دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای گفت: ما برای دوره هایی که در این راستا برگزار می کنیم، مدارک پایان دوره تقدیم خواهیم کرد تا اشخاص بتوانند به ترویج این مباحث در سراسر کشور بپردازند.

حجت الاسلام صادقی گفت: هدف غائی از این فعالیت ها، ایجاد شبکه ای از نخبگان و عموم شخصیت های فرهنگی که با اندیشه های رهبر انقلاب آشنا شده و به ترویج آن بپردازند.

وی بیان داشت: تربیت استادیارهای آشنا با اندیشه و کتب رهبر معظم انقلاب از برنامه های ماست تا بتوانیم در موضوع ترویج، از این عزیزان استفاده نماییم.

مسئول واحد ترویج دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای اظهار داشت: این دفتر این آمادگی را دارد که ۹۰ اثر رهبر معظم انقلاب را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار کتابخانه های مدارس علمیه سراسر کشور، کتابخانه های عمومی کشور و ... قرار دهد.

حجت الاسلام صادقی بیان داشت: در حال حاضر، در ۲۷ استان قریب به ۲۰۰ جلسه ترویجی در حال برگزاری داریم که اساتید آن از قم اعزام می شوند و می توانیم از ظرفیت نمایندگان طلاب و فضلا نیز در این راستا استفاده نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha