یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سلبریتی

حزوه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: برخی از هنرمندان در کشور در حال به ابتذال کشاندن حوزه فرهنگ و هنر هستند و برخی با عنوان سلبریتی با حاشیه هایی که درست می کنند سعی دارند جریان پاک انقلاب را به چالش بکشند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد سادات، صبح امروز در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در کردستان، اظهار داشت: امروز با وجود اینکه در کشوری انقلابی و اسلامی هستیم می بینیم که بخشی از هنر به سمت ابتذال می رود که باید مدیریت فرهنگی در کشور حاکم شود تا این رویه متوقف شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: متاسفانه به عینه می بینیم که برخی از فعالان عرصه هنر و فرهنگ در کشور هم بر چهره انقلاب خط و خش می کشند و هم اینکه از این نظام طلبکار هستند.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: متاسفانه برخی از هنرمندان در کشور در حال به ابتذال کشاندن حوزه فرهنگ و هنر هستند و برخی با عنوان سلبریتی با حاشیه هایی که درست می کنند سعی دارند جریان پاک انقلاب را به چالش بکشند.

حجت الاسلام سادات افزود: نباید این ابتذال ها را در تنها در عرصه و حوزه هنر خلاصه کنیم، بلکه در عرصه اقتصاد و سیاست نیز این ابتذال گرایی را در کشور می بینیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان خاطرنشان ساخت: از همه دلسوزان به ویژه هنرمندان و اصحاب فرهنگ درخواست داریم که به میدان بیایند و اجازه عرض اندام به این عناصر که به دنبال استحاله انقلاب هستند را ندهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha