جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام رضا میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: انقلاب اسلامی از دستاوردهای بزرگ حوزه علمیه در عصر حاضر است و طلاب باید وضعیت حوزه‌های علمیه قبل از انقلاب را مورد مطالعه قرار داده و با ستم‌های رژیم پهلوی علیه حوزه‌ها آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام اصغر جلالی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت امام رضا (ع) میاندوآب که در حسینیه این مدرسه برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ الهی است و باید این نعمت را قدر بدانیم.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری و بیداری هر چه بیشتر طلاب ادامه داد: انقلاب اسلامی از دستاوردهای بزرگ حوزه علمیه در عصر حاضر است و طلاب باید وضعیت حوزه‌های علمیه قبل از انقلاب را مورد مطالعه قرار داده و با ستم‌های رژیم پهلوی علیه حوزه‌ها آشنا شوند و بدانند که قبل از انقلاب چه فشارهایی را حکومت بر حوزه‌های علمیه تحمیل کرده و آن را خفقان نگه می‌داشت.

 مدیر مدرسه علمیه امام رضا (ع) میاندوآب تصریح کرد: آزادی عمل و آزادی بیان امروز حوزه‌های علمیه، دستاورد انقلاب اسلامی است و همه باید از انقلاب به عنوان یادگار امام راحل محافظت نماییم و با درس خواندن و علم و تقوا می‌توان این راه عظیم را ادامه داد.

وی افزود: ضربه‌روحانی بی‌سواد و کم سواد به دین و انقلاب اسلامی کمتر از ضربه‌های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب نیست و باید با عالم شدن و تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب، از آن محافظت کنیم.

حجت الاسلام جلالی، بی‌تفاوتی نسبت به انقلاب را بزرگترین اشتباه توصیف کرد و گفت: نباید به خیال این‌که عده‌ای از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، دست از دفاع از نظام برداریم، بلکه هر کس باید به اندازه توانش خود را مسلح کرده و از انقلاب و نظام در برابر دشمنان دفاع کند.

وی در پایان گوش به فرمان رهبر انقلاب بودن، داشتن بصیرت سیاسی و دینی، مطالعه هدفمند و داشتن برنامه منظم درسی و اخلاقی را از شاخصه‌های مهم طلبه انقلابی عنوان کرد و بیان داشت: باید با گوش به فرمان رهبری بودن روحیه انقلابی را همیشه زنده نگه داریم و خود برای مبارزه با روش‌ها و ترفتندهای مختلف دشمن آماده کنیم.
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha