پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رستمی

حوزه/ امام جمعه قروه گفت: آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی سند اخراج خود را از منطقه امضا کردند و امروز هیچ کجای جهان برای آنان امن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  استان کردستان، حجت‌الاسلام عابدین رستمی امروز در مراسم یادواره شهدای روستای قصلان که به مناسبت  ایام الله دهه فجر برگزار شد با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمانی به پیروزی رسید که جهان بین دو قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود.

وی افزود: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی سرنگون شد و معادلات شرق و غرب از بین رفت.

امام جمعه قروه با اشاره به جنایت های آمریکا در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: آمریکایی ها از ابتدای تاریخ منحوس خود با جنایت و کشتار و خونریزی همراه بودند و زمانی که به قاره آمریکا پا گذاشتند بیش از ۳۰۰ میلیون سرخ پوست را از بین بردند.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: جنایت های آمریکا در منطقه خاورمیانه در طول سال های گذشته و در جنگ های عراق و افغانستان و سوریه قابل چشم پوشی نیست.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار، اقدام تروریستی آمریکایی ها را یک حرکت بزدلانه توصیف کرد و گفت: آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی سند اخراج خود را از منطقه امضا کردند و امروز هیچ کجای جهان برای آنان امن نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha