جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نعمت الله آزموده

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام وفاداری به نظام اسلامی اهمیتی بسیار بیشتر از حضور سال‌های گذشته یافته و باطل‌السحر توطئه‌های دشمن خواهد بود.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، به تبیین اهمیت و ضرورت حضور گسترده مردم در برنامه های ایام‌الله دهه فجر پرداخت و اظهار کرد: یکی از اهدافی را که دشمن در این مقطع بر آن متمرکزشده است، مهار قدرت و نفوذ ایران در منطقه با القای حمایت ایران از تروریسم در قالب ایران هراسی و شیعه هراسی برای افکار عمومی به‌ویژه در منطقه غرب آسیا است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی اضافه کرد: دشمن در جنگ روانی، افکار عمومی داخل را با القای وجود فساد فراگیر در نظام و این‌که مسئولین کشور درآمدهای نفتی ایران را در کشورهای منطقه برای حمایت از تروریسم هزینه می‌کنند، هدف گرفته است.

وی ادامه داد: در این زمینه دشمن تلاش دارد با تشدید تحریم‌های اقتصادی و افزایش مشکلات معیشتی مردم و با دامن زدن به نارضایتی‌ها و تبدیل آن به آشوب اجتماعی عملاً با رو در رو قرار دادن مردم با نظام، زمینه تسلیم و فروپاشی نظام را ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: به همین دلیل پس از اعمال تحریم‌های جدید از سوی آمریکا که با یک عملیات روانی گسترده از سوی سران کاخ سفید همراه بود، ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با واژگانی تهدیدآمیز نظیر این‌که تحریم‌ها بسیار جدی هستند، خیلی شدید هستند، تشدید هم خواهند شد، شروع آن را اعلام کرد.

وی افزود: مبتنی بر این سناریو، کاخ سفید از یک‌سو تلاش دارد تا با جنگ روانی گستره از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، مردم و نیروهای انقلابی را در حمایت از نظام منفعل کند.

حجت‌الاسلام آزموده ادامه داد: دشمنان از سوی دیگر تلاش می‌کنند با ایجاد انسجام میان گروهک‌های ضدانقلاب و دامن زدن به اقدامات ضد امنیتی و تحریک اعتراضات و تبدیل آن به آشوب‌ها نظام را فاقد پایگاه مردمی جلوه داده و با تشکیل نشست‌های ساختگی، مشروعیت بین‌المللی نظام اسلامی را زیر سؤال برده و فشارهای بین‌المللی را علیه مردم ایران تشدید کند.

وی اظهار کرد: با توجه به این سناریوی دشمن حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام وفاداری به نظام اسلامی اهمیتی بسیار بیشتر از حضور سال‌های گذشته یافته و باطل‌السحر توطئه‌های دشمن خواهد بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی اضافه کرد: در شرایط حاضر، حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، می‌تواند دستاوردهای مختلفی ازجمله اثبات پایگاه مردمی نظام اسلامی برای جهانیان به‌ویژه دشمنان نظام اسلامی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha