پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه امام حسین (ع)

حوزه/ معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: عزت و اقتدار ملت ایران نتیجه ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است، لذا نباید هرگز «کد ضعف» به دشمنان نظام نشان بدهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار «الله نور نورالهی» ظهر امروز در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت کردستان اظهار داشت: ایران اسلامی توانست با موشک باران مزدوران آمریکایی ابهت پوشالین این کشور را برای همه جهانیان هویدا کند.

معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: بعد از حمله موشکی فرزندان این انقلاب به پایگاه عین الاسد در عراق، ایران تهدید کرد که در صورت پاسخ موشکی آمریکا، آن جایی که آمریکایی ها انتظار ندارند را با خاک یکسان می کنند که این اقتدار و قدرت ایران اسلامی را می رساند.

سردار نوراللهی بیان کرد: امروز ایران اسلامی در بین قدرت های موشکی جهان در جایگاه چهارم قرار دارد که این یک افتخار برای فرزندان این مرزوبوم می باشد.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود گفت:  با بازی الفاظ و ادعا نمی‌شود کشوری قدرتمند شد، اما ایران در عمل و ایستادن مقابل آمریکا با هدف قرار دادن پایگاه آنها برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم این امر را به دنیا ثابت کرد.

معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه امام حسین (ع) تصریح کرد: آمریکایی ها بعد از خوردن چنین ضربه‌ای حقیر شدند و در انزوا قرار گرفتند، البته این مار زخمی است و بدنبال جبران آبروی از دست رفته خود است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: عزت و اقتدار ملت ایران نتیجه ایستادگی در برابر زیاده خواهی دشمنان است، لذا نباید هرگز «کد ضعف» به دشمنان نظام نشان دهیم.

معاون هماهنگ‌ کننده دانشگاه امام حسین (ع) به انتخابات یازدهم اشاره کرد و گفت: باید مردم در انتخاب نماینده خود بسیار دقت کنند و اصلح ترین افراد را به مجلس بفرستند تا شاهد رونق کشور در همه ابعاد باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha