جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام شعبانی با بیان این که یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال و قطع وابستگی به سایر کشورها است، گفت: علیرغم همه محدودیت هایی که برای کشورمان ایجاد کردند، امروز به برکت انقلاب و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری به کشوری مقتدر تبدیل شده ایم.

حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را معجزه قرن معرفی کرد و گفت: نهضت امام خمینی(ره) در شرایطی به پیروزی رسید که هیچ یک از تحلیلگران سیاسی جهان بروز انقلاب در ایران را پیش بینی نمی کردند.

وی با بیان این که پیروزی نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) موجب تحیر جهانیان شد، افزود: امام خمینی(ره) بدون هیچ نیروی نظامی و اسلحه ای توانستند تنها با تسخیر قلوب مردم آنها را با خود همراه کنند و یک انقلاب عظیمی را پایه گذاری کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی(ره)به عنوان یک مرجع دینی در قلوب ملت ایران جای گرفتند، خاطرنشان کرد: بیانات و رهنمودهای امام راحل تحول عظیمی در ایران ایجاد کرد و موجب ایجاد موجی خروشان در کشور شد.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی چهل سال است علیرغم همه فشارهای نظام سلطه با قدرت به راه خود ادامه می دهد، بیان داشت: مسیری که نظام اسلامی آغاز کرده هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که در طول این چهل سال دشمنان نظام اسلامی از هر ظرفیتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی استفاده کردند، گفت: هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه های آنها را خنثی و موجب رسوایی شان شده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بوده است، افزود: اما حضور در صحنه ملت بزرگ ایران پشتوانه محکمی برای انقلاب در برابر توطئه های دشمنان بوده است.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی توانسته در طول این چهار دهه به پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف دست پیدا کند، بیان داشت: وجه تمایز این پیشرفت ها در کشورمان با سایر کشورهای جهان در این است که همه این دستاوردها با تکیه بر توان داخلی و در شرایط تحریم به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن با کارشکنی همواره تلاش کرد تا ملت بزرگ ایران از امکانات و دستاوردهای روز دنیا محروم بماند، افزود: جوانان ایرانی با تکیه بر خودباوری که امام خمینی(ره) به آنها هدیه داده بودند، توانستند هر روز به قله های پیشرفت و توسعه نزدیک تر شوند.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که دشمن امروز از دیدن فناوری های روز در کشورمان عصبانی است، تصریح کرد: پس از گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی، هنوز هم دشمنان هر روز با ترفند جدیدی تلاش می کنند ما را از این فناوری های روز دنیا محروم کنند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که یکی از مهم ترین شاخصه ها و ویژگی های انقلاب اسلامی، استقلال و قطع وابستگی به سایر کشورها بوده است، گفت: علیرغم همه محدودیت هایی که برای کشورمان ایجاد کردند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری به کشوری مقتدر در عرصه های مختلف تبدیل شده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha