جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور سفیر انگلیس در بین دانشجونماها

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: چند شب پیش چه علتی داشت که سفیر انگلیس در بین برخی دانشجونماهای معترض حضور پیدا کند و اقدام به فلیمبرداری و حتی تحریک اجتماع کنندگان نماید؟! پاسخ این سئوال را باید مسئولان و دولتمردان انگلیس بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی ظهر امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب سنندجی با اشاره به اینکه اقتدار ایران در منطقه و جهان عرصه را بر استکبار تنگ نموده است، اظهار داشت: قدرت نظامی و اقتدار ایران امروز به یک مسئله بزرگ برای استکبار و به ویژه آمریکایی ها، صهیونیست ها، سعودی ها و... تبدیل شده است، از رو این جبهه مخالف دست به هر اقدامی می زند که از اقتدار و صلابت نظام اسلامی بکاهد، ولی تاکنون هرآنچه انجام داده به در بسته خورده است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان افزود: برای نمونه در بحث سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که تعداد زیادی از هموطنان و دیگر اتباع خارجی جان خود را از دست دادند، رسانه های خارجی و متاسفانه برخی از داخلی های خودفروخته جنگ روانی بزرگی به راه انداختند.

دریایی عنوان کرد: این جریان های مخالف و معاند خرده می گرفتند که چرا جمهوری اسلامی در بحث علل سقوط هواپیمای مسافربری اطلاع رسانی نمی کند، ولی از خود نمی پرسیدند که چرا آمریکایی ها از تعداد تلفات جانی و مالی در پایگاه نظامی «عین الاسد» خبری منتشر نمی کنند و بایکوت خبری نموده اند؟!

وی افزود: ولی با اعلام علت اصلی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین و شفافیت و صداقت کامل ایران در بحث اطلاع رسانی، دوباره شکستی دیگر در کارنامه دشمنان و بدخواهان ثبت گردید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: شواهد بسیاری نشان می دهد که این همه هیاهو در کشور و این همه بهانه تنها یک علت دارد و آن هم تضعیف نظام و براندازی.

دریایی تصریح کرد: همه به ویژه نسل جوان و دانشگاهی باید بداند که دشمنی دشمنان نظام همیشه باقی خواهد بود و هرگز از عداوت خود دست برنخواهند داشت.

وی اظهار کرد:  چه علتی داشت که سفیر انگلیس در بین برخی دانشجونماهای معترض حضور پیدا کند و اقدام به فلیمبرداری و حتی تحریک اجتماع کنندگان کند؟! پاسخ این سئوال را باید مسئولان و انگلیسی ها بدهند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان در پایان گفت: اقدام سفیر انگلیس، نشان می دهد که دشمنی استکبار علیه این نظام الهی و اسلامی همچنان پابرجاست و به فرموده امام خامنه ای اعتمادی به آمریکا، انگلیس و... نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha