جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 20, 2024
حجت الاسلام سیدحسین مومنی-معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از اعزام ۶۰۰نفر از طلاب و خانواده آنها به مشهد مقدس در ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، بر هجرت طلاب تاکید کرده و فرمودند مدیران حوزه باید بستر مناسب هجرت و رفع دغدغه های این عزیزان را فراهم کنند، گفت: مشکلاتی که قوانین موجود به وجود آورده، قابل رفع است و باید امتیازات خاصی به طلاب طرح هجرت تعلق بگیرد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با اشاره به این که تکریم خانواده طلاب طرح هجرت یکی از سیاست های اصلی این معاونت است، افزود: براساس اهمیت توجه به خانواده طلاب و قدردانی از زحمات خانواده مبلغین طرح هجرت، ۶۰۰نفر از طلاب طرح هجرت حوزه علمیه اصفهان  به همراه خانواده های خود در قالب دو گروه روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه به مشهد مقدس اعزام شده و می شوند.

وی اظهار کرد: مهمترین رکن  طرح هجرت، خانواده های طلاب هستند که همواره با فداکاری و اخلاص در کنار مبلغین می باشند، لذا تقویت ارتباط با خانواده طلاب طرح هجرت حائز اهمیت است.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به تعهد مضاعف طلاب طرح هجرت در داشتن حس مسئولت پذیری، گفت: طلاب وقتی وارد فضای هجرت و تبلیغ می شوند تعهد مضاعفی پیدا می کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، تربیت و پرورش خانواده را با حس تعهد و مسئولیت پذیری مهم دانست و افزود: تکریم خانواده طلاب طرح هجرت پشتوانه تبلیغ موثر آنان است و قدردانی از زحمات خانواده ها که با ایثار و گذشت حاضر به همراهی در مکان های دور افتاده و محروم می شوند، یک وظیفه مهم بر عهده مسئولان حوزه علمیه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha