پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: تمامی دولت ها و ملت های عربی و اسلامی امروز بیش از هر وقت دیگری وظیفه دارند مخالفت قاطع خود را با این معامله اعلام کرده و برای مقابله و سرنگونی آن اقدام عملی داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی مراسمی در حسینیه الهادی گفت: تلاش های زیادی طی ده ها و سال های گذشته برای حذف مسئله فلسطین، پراکندگی ملت فلسطین و نابودی حقوق تاریخی و مشروع آن انجام گرفت، امّا امروز خطرناک ترین این این تلاش ها، معامله قرن است که تجاوزی آمریکایی اسرائیلی علیه ملت فلسطین و تمامی امت است.

وی افزود: این معامله بزرگترین توطئه تاریخ علیه مسئله فلسطین و امت است؛ چرا که آن یک پروژه آمریکایی، صهیونیستی رسمی و علنی است که نه تنها به دنبال حذف مسئله فلسطین است، بلکه می خواهد تمامی جنبش های مقاومت در منطقه را نابود کند و هر که را که فلسطین و ملت فلسطین را حمایت می کند و همچنین محور مقاومت را هدف ضربه خود قرار دهد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: کشور های غربی و رژیم های عربی و خلیجی در رأس آن محمد بن سلمان ولیعهد سعودی شریک اصلی این معامله بوده و از جزئیات آن مطلع هستند و به گفته روزنامه های اسرائیلی محمد بن سلمان مسئولیت تهدید و فشار علیه فلسطینی ها برای پذیرش این معامله را بر عهده گرفته است.

شیخ دعموش در ادامه گفت: تمامی دولت ها و ملت های عربی و اسلامی امروز بیش از هر وقت دیگری وظیفه دارند که با تمام ابزار و امکانات به قدس و فلسطین متمسک شوند و مخالفت قاطع خود را با این معامله اعلام کرده و برای مقابله و سرنگونی آن اقدام عملی داشته باشند.

وی اشاره کرد: کشور هایی که علیه فلسطین کوتاهی و توطئه کردند، باید در محاسبات خود بازنگری کنند و بدانند که با توطئه خود بزرگترین خیانت را در حق اسلام، مقدسات اسلام و امت وق مقدس ترین مسئله مرتکب می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha