شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نمایشگاه کتاب بصیرت افزایی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برپایی نمایشگاه کتب بصیرتی در حاشیه نشست‌های بصیرت افزایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو عنوان کرد: این نمایشگاه که به همت اداره کل امور فرهنگی با هدف آشنایی طلاب با عناوین کتب بصیرتی و ترغیب و تشویق به مطالعه این کتب برپا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین برزو با بیان اینکه نمایشگاه کتب بصیرت‌افزایی، دارای دو بخش کتب فروشی و کتب اجاره‌ای است، گفت: فرآیند در بخش فروش کتب، عرضه کتاب های بصیرتی و سیاسی است، در بخش کتب اجاره ای نیز، تعدادی از عناوین کتاب را که از استقبال خوبی هم برخوردارند، انتخاب و به مخاطبان معرفی می‌شود.

وی افزود: طلاب می توانند با پرداخت مبلغ کامل کتاب به اضافه هزار تومان، کتاب را به مدت یک هفته به امانت برده و پس از بازگشت کتاب تمام مبلغ کتاب به آنها عودت داده می شود و در صورت وارد آمدن هرگونه خسارت اعم از پارگی، تاخوردگی و یا قلم خوردگی، از مبلغ ضمانت کسر می‌شود.  

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطر نشان کرد: این نمایشگاه صرفا در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۰:۴۵ تا ۱۲ و در حاشیه نشست های بصیرت افزایی برپا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین برزو یادآور شد: عناوین کتب قابل ارائه هر سه ماه یکبار، به روز شده و کتاب‌های جدید در نمایشگاه عرضه می‌شود.  

وی با بیان اینکه فروش کتاب برای  طلاب غیرحضوری و مجازی نیز امکان‌پذیر است، گفت: همه طلاب غیرحضوری و مجازی می‌توانند پس از انتخاب کتاب با واریز قیمت کتاب به اضافه ۱۰ هزار تومان هزینه پست و ارسال آدرس پستی خود به ادمین کانال فرهنگی تبلیغی سروش به آدرس @jz_m.f.t، ظرف ۱۰ روز کتاب را درب منزل تحویل بگیرند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: طلابی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند جهت آشنایی با عناوین و شرح مختصری از کتب قابل عرضه در این نمایشگاه اینجا را کلیک کنند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha