چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام موسوی

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: ملت وفادار ایران در راهپیمایی حماسی و تاریخ ساز ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ با حضور کم نظیر خود، ایستادگی پای آرمان های والای امام (ره) و شهدای والامقام و اتحاد و همبستگی را به نمایش خواهند گذاشت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی، ظهر امروز در  جشن انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد، گفت: حضور حماسی ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن امسال به عنوان نقطه عطف اقتدار و عزت ملی ایرانیان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ملت وفادار ایران در راهپیمایی حماسی  و تاریخ ساز ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ با حضور کم نظیر خود، ایستادگی پای آرمان های والای امام (ره) و شهدای والامقام و اتحاد و همبستگی را به نمایش خواهند گذاشت . 

 معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت ایران مردمی غیور و شجاع هستند و با خون خود نوشته اند که هیچ گاه زیر سلطه بیگانه نرفته و از عزت، شرافت، دین، اقتدار و عزت خود دست بر نخواهند داشت.

وی با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در تشییع  شهید سردار سلیمانی، گفت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی  و همراهان فداکارش در عراق و ایران چیزی نبود جز اقیانوس بیکران حضور مردم که خشم خود را از جنایت آمریکابروز دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha