پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت توجه به مسأله تبلیغ در مدارس علمیه و تقویت مهارت های تبلیغی طلاب حوان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست مدیران مدارس علمیه استان، در ساری بر ضرورت توجه بیشتر مدیران و اساتید مدارس علمیه به موضوع تبلیغ تأکید کرد و گفت: اگر این مسأله مورد بی توجهی قرار گیرد موجب سرخوردگی طلاب در آینده خواهد شد.

وی با بیان این که بهترین عرصه ای که می توانیم از ظرفیت و توان طلاب استفاده کنیم تبلیغ است، افزود: نگاه طلاب و روحانیان به تبلیغ دین در هر جایگاه علمی که باشند باید بسیار جدی باشد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که باید در سطح مدارس علمیه یک رابط تبلیغ داشته باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به این که طلاب مدارس علمیه از مهارت های تبلیغی لازم برخوردار نیستند باید این مهارت ها با همکاری مدیران و اساتید مدارس علمیه ایجاد شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که اگر یک طلبه از توان و مهارت های لازم تبلیغی برخوردار باشد می تواند در جذب افراد به حوزه بسیار اثرگذار عمل کند، گفت: باید تلاش کنیم تا مهارت های مخاطب شناسی و سخن گفتن را به طلاب بیاموزیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که یک طلبه باید یک مبلغ خوب باشد، خاطرنشان کرد: یک طلبه مبلغ می تواند نقش بسیار مهمی در تبیین و تبلیغ معارف دینی و همچنین ارزش های انقلاب داشته باشد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که باید مهارت های تبلیغی بیشتر مورد توجه مدارس علمیه قرار گیرد، گفت: امروز خوشبختانه ظرفیت بسیار بالایی در حوزه تبلیغ مدارس علمیه وجود دارد که در صورت آموزش و تقویت مهارت های لازم می توانند نقش بسیار پررنگی در برنامه های تبلیغی استان داشته باشند.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha