جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست بصیرتی

حوزه/ همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب، نشست علمی بصیرتی با موضوع «ارزش‌های انقلابی، بایسته‌های بصیرتی» با حضور آیت الله سیفی مازندرانی به همت بسیج مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب، نشست علمی بصیرتی با موضوع ارزش‌های انقلابی، بایسته‌های بصیرتی با حضور آیت الله سیفی مازندرانی از اساتید حوزه علمیه قم به همت بسیج مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان برگزار شد. 

بر اساس این گزارش: آیت الله سیفی مازندرانی در این مراسم با اشاره به اینکه مهم‌ترین ارزش‌های انقلاب اسلامی تأمین هدف نبی مکرم(ص) است گفت: از مشخصه‌هایی که باید در آن بصیرت داشت استکبار ستیزی است که در قرآن به صراحت به آن اشاره شده است. اساساً بنیان نظام اسلام در این است که با طاغوت‌ها درگیر باشد. 

وی در ادامه افزود: نمی‌شود که بگوید فقه را اجرا می‌کند، ولی برود با طاغوت سازش کند!. این منطق، ضد قرآن است که بگوید بدون مذاکره با سران استکبار نمی‌توان کشور را پیش برد.

خاطر نشان می شود: آیت الله سیفی مازندرانی در پایان  به سوال و شبهه فقهی نظیر شورای ولایت فقیه، مشروعیت مجلس  که از سوی حضار مطرح شدف پاسخ داد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha