شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه فجر انقلاب نوید بخش ظهور مهدوی است، گفت: قیام حضرت روح الله(ره) علیه ۲۵۰۰ سال سلطنت پادشاهی، سرآغازی بر پایان ظلم فرعون ها و زمینه ساز حکومت جهانی موعود منتظر(عج) است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به ایام الله دهۀ فجر، سرآغاز رهایی ملت مسلمان از یوغ طاغوت پهلوی، اظهار داشت: گرچه پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل آن همه ساز و برگ جنگی و حمایت دنیای کفر و استکبار از رژیم طاغوت، پیروزی ابراهیم زمان و یاران مستضعف او را با دست خالی مشکل جلوه می نمود، اما این دست خدا بود که خون را بر شمشیر پیروز نمود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه عملکرد سازمان مخوف و جهنمی ساواک برای ایجاد جو رعب و وحشت و سرکوب انقلابیون، قابل انکار نیست، گفت: برخی از مبارزین انقلابی که جرمی جز نشر معارف دین و جلوگیری از فساد و فحشاء، مخالفت با سلطه اجنبی و برقراری اسلام ناب نداشتند، زیر شکنجه های مأمورین شاه به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: حضرت امام(ره) و مبارزین انقلابی با تأسی به وعده های قرآن و تبعیت از مکتب حیاتبخش اهل بیت(ع) تمامی شکنجه های طاغوت پهلوی را تحمل نموده و با پیروزی انقلاب اسلامی وعده الهی تحقق یافت.

حجت الاسلام کرمی نیا  با اشاره به اینکه مساجد به عنوان پایگاه اجتماعات و تکیه گاه معنوی تمام عدالتخواهان، حق عظیمی بر این انقلاب دارند، اظهار کرد: شایسته نیست برخی برنامه ریزان فرهنگی از سر غفلت نسبت به برکات که امروزه هم همان کاربرد دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را دارند، بی مهری کنند.

وی ادامه داد: کادر سازی و نخبه گزینی برای ادامه مسیر انقلاب و پرورش فرماندهان جنگ از جمله سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتقادات محکم و عاشق اهل بیت(ع)، در مساجد و هیئات مذهبی رشد یافتند و مشکل نیروی انسانی مومن و لایق را تأمین نمودند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه فجر فاطمی(س) نوید بخش ظهور مهدوی است، ادامه داد: قیام حضرت روح الله(ره) علیه ۲۵۰۰ سال سلطنت پادشاهی، سرآغازی بر پایان ظلم فرعون پهلوی بود، که انقلاب اسلامی نیز زمینه ساز حکومت جهانی موعود منتظر(عج) است.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه بی گمان آماده سازی و سربازگیری برای دولت حقه امام عصر(عج)، بنابر سخنان امامین انقلاب باید از مساجد شروع کرد، گفت: بیان اهداف متعالی مکتب فاطمی(س) در دهۀ فجر بهترین فرصت است که تشنگان مسیر ولایت را با راه و رسم صحیح دفاع از حریم اهل بیت(ع) و امامین انقلاب آشنا کنیم.

وی در پایان گفت: حضور پر شکوه امت حزب الله در انتخابات را لبیک به ندای ولی فقیه، ادامه مسیر روشن شهدا و نشان از حمایت مردمی و اقتدار نظام اسلامی در برابر دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی دانست.

 انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha