جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تفاهم نامه

حوزه/ تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری و حوزه علمیه قزوین با هدف هدایت طلاب به سمت کار آفرینی، منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس مصطفی مافی صبح امروز در جلسه امضای تفاهم نامه با مدیر حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی گفت: انعقاد این تفاهنامه با حوزه علمیه قزوین زمینه همکاری بیشتر را فراهم خواهد ساخت و به دنبال آن  رشد استعدادها و ایده های خلاقانه را در پی دارد.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین اظهار کرد: استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه یکی از مسیرهای فرهنگ سازی و هدایت استعدادها به سمت کار آفرینی است.

وی عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری حوزه علمیه قزوین، طلاب خوش فکر و مستعد در زمینه های پژوهشی را شناسایی و به وسیله طرح های دانش بنیان به سمت کار آفرینی هدایت نماییم.

رئیس پارک علم وفناوری قزوین اظهار کرد: پارک علم و فن آوری دارای ظرفیت های عظیم در زمینه  اقتصاد دانش بنیان است که با همکاری ، همفکری  و همراهی بیش از پیش حوزه می توان از این ظرفیت ها در بخشهای مختلف ایده پردازی و پژوهشی استفاده کرد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین نیز ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر  بیان کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان ، باید تعامل و همکاری بین حوزه و پارک علم وفن آوری افزایش یابد..

در این تفاهم نامه، حوزه علمیه قزوین در قبال تامین و معرفی نیروی انسانی خلاق و ایده پرداز  در راستای ایجاد طرح های دانش بنیان، برگزاری نشست های آموزشی مشترک، و ... همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha