جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گام دوم انقلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه قهستان گفت: مردم مهمترین رکن پیروزی و تداوم انقلاب از گذشته تا به حال بوده اند و در عرصه‌های مختلف نظیر شرکت در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها، دفاع مقدس و... نقش آنان تجلی می‌یابد.

حجت الاسلام مهدی شبان، مدیر مدرسه علمیه قهستان در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» از بیرجند، با تبریک دهه فجر، گفت: در ایام دهه فجر امسال باید به تبیین نقش مردم در ماندگاری و تقویت روزافزون انقلاب و نظام اسلامی بیش از پیش پرداخت شود، که خوشبختانه تا به اینجا تا حدودی پرداخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم مهمترین رکن پیروزی و تداوم انقلاب هستند، ادامه داد: از گذشته تا به حال نقش مردم غیر قابل انکار بوده است و  در عرصه‌های مختلف نظیر شرکت در انتخابات‌ها، راهپیمایی‌ها، دفاع مقدس و... تجلی حضور گسترده مردم به جهانیان ثابت شده است.

مدیر مدرسه علمیه قهستان به تحول عظیم منطقه و جهان اشاره و تصریح کرد: سخنان ناب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تحول عظیمی را در منطقه و سطح جهان به وجود آورده است، به طوری که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مدل جدیدی از حکومت داری را به دنیا عرضه کرد و امروز نیز دنیا مبهوت فرمایشات رهبری است.


ایران در سایه دین به یک کشور مقتدر و پیشرفته تبدیل شده است

حجت الاسلام شبان با بیان اینکه ایران در سایه دین و ارزش‌های الهی به یک کشور مقتدر و پیشرفته تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: کسانی که دین را عامل عقب ماندگی و بدبختی ملت‌ها می‌دانستند، امروز جمهوری اسلامی را به عنوان یک الگوی موفق مورد توجه قرار داده اند.

وی، تحریم ها را فرصتی برا ی پیشرفت کشور دانست و افزود:جمهوری اسلامی ایران از اول انقلاب پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف داشته است؛ در حالی که بیش از چهل سال است، تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه غرب به ویژه آمریکا قرار داریم، اما این تحریم‌ها فرصتی برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف را فراهم کرده است.

مدیر مدرسه علمیه قهستان مسیر انقلاب را رو به جلو و درحال پیشرفت توصیف و عنوان کرد: خطبه اخیر رهبر انقلاب در نماز جمعه تاریخی تهران مانند گذشته امید بخش، وحدت بخش و نوید دهنده انسجام داخلی بود.

حجت الاسلام شبان، وظیفه جوانان انقلابی را حضور چشمگیر در موقعیت‌های حساس تاریخی و سرنوشت‌ساز کشور دانست و تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایف طلاب به عنوان نیروی ارزشی و جوان انقلابی در این برهه از تاریخ، تشویق و ترغیب مردم به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه و انتخابات پیش رو است، که به یقین برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد خورد.

وی به برنامه های مدرسه علمیه قهستان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری جلسات بصیرتی با حضور اساتید مدرسه، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع شبهات سیاسی روز جامعه، طنین انداز شدن گلبانگ الله اکبر در شب 22 بهمن از مدرسه و حضور منسجم طلاب در راهپیمایی ٢٢بهمن از جمله مهمترین برنامه های این مدرسه خواهد بود

انتهای پیام/13

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha