جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: مردم برای شرکت در راهپیمایی نیاز به دعوت یا توصیه مسئولان ندارند، چراکه خود میدان‌دار صیانت از انقلاب و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که «پیام دعوت شما برای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چیست؟»، اظهار داشت: مردم برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه نیازی به توصیه‌ یا دعوت مسئولان ندارند، چراکه خود میدان‌دار صیانت از انقلاب و نظام هستند.

وی تصریح کرد: مسئولان در ۴۰ سال گذشته همواره دغدغه حضور گسترده مردم در عرصه‌های مختلف را داشتند، اما دیدیم مردم هرکجا که احساس کردند، پرشور و قدرتمند وارد میدان دفاع از انقلاب اسلامی شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، اهواز با بیان اینکه سال به سال بر حضور پرشکوه و مقتدرانه مردم افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: إن‌شاءالله امسال نیز شاهد حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی‌های سالانه ۲۲ بهمن را یک نشانه خواهند و توضیح داد: این حضور نشان از آن دارد که خداوند متعال محبتی در دل‌ها ایجاد می‌کند تا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنیم و تاکنون به برکت اهل‌بیت و رهبری امامین انقلاب اسلامی و شهدا، شاهد حضور حداکثری مردم در راهپیمایی‌های سالانه هستیم و سه‌شنبه نیز شاهد این حضور گسترده‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کوثر کوچکی IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    ۲۲بهمن روز پیروزی ما روز شکست دشمن روزی که خار چشم دشمن می شود ما