پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ملکی پور

استاد حوزه ودانشگاه گفت: انقلاب اسلامی ما در ادامه حرکت و ثمره نهضت فاطمه زهرا(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، دکتر طیب ملکی پور، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و تمام کارگزارانشان در دنیا می‌توانند جواب توطئه‌های خود را از تک ‌تک مردم ایران گرفته و شاهد شکست و سرشکستگی خود در ایران و منطقه باشند.

ملکی پور خاطرنشان کرد: خداوند را برای این‌همه عزت و شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا شاکر بوده و قدردان این نعمت عظیم الهی هستیم.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: بی شک آن همه خونی که برای استقلال کشور داده شد مقدس بوده و امروز شاهد به ثمر نشستن این جانفشانی ها هستیم، و آزادی که واژه مشترک همه جوامع بوده و امروز از آن برخورداریم قطعا هدف مقدسی بود که باید با معیارهای جهانی تحسین شود.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما در ادامه حرکت و ثمره نهضت فاطمه زهرا(س) است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در دنیا از عظمت و قدرت  و اقتداری برخوردار است که دشمنان در مقابل آن مات و مبهوت هستند.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: جوانان کشور به‌عنوان رویش‌های انقلاب ۸ سال مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و این مسیر را مدافعان حرم نیز ادامه دادند و هرگز در مسیر خود دچار سستی نشدند.

وی بیان کرد: در طول ۴۱ سال گذشته ملت ایران مقابل همه توطئه‌های دشمن مقاومت کردند و بزرگ‌ترین معجزه که ایستادگی در برابر آمریکا و مستکبران عالم بود را نشان داد.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفند سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: مجلس به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام از جایگاهی ویژه و تاثیر گذاری برخوردار است و باید افراد شایسته را به میدان خدمت هدایت نماییم.

ملکی پور تصریح کرد: شاید بهترین جمله برای درک جایگاه واقعی مجلس سخن امام(ره) باشد که فرمودند؛ «مجلس در راس امور است»، حال نهادی با این سطح اهمیت باید جایگاه افراد کاردان، متعهد، با شعور، تحصیل کرده و دغدغه‌مند باشد و مردم پیش از حضور در اتخابات باید شایستگی این افراد را بررسی کنند.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha