جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضوانی

تولیت مدرسه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که هیچ گاه از آرمانهای انقلاب و اسلام کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان از اقتدار و عزت ملت  ایران دارد و این  حضور پرشور به سران استکبار جهانی خواهد فهماند که هیچ گزینه ای اعم از تهدیدهای نظامی و تحریم های اقتصادی تأثیری در اراده ملت ایران و ایستادگی  ملت ایران بر سر آرمانهای انقلاب ندارد.

حجت الاسلام رضوانی با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در رابطه با مهم ترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن، عنوان کرد: وحدت  و استقامت مهمترین پیام های این راهپیمایی پرشور است.

وی ادامه داد: ملت ایران تحمل ظلم را ندارد و انواع تحریم ها توسط استکبار جهانی بر ملت ما تحمیل شده ولی با استقامت مردم و درایت مقام معظم رهبری همه نقشه های شوم دشمنان رسوا گردیده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: حضور پرشور و بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده تمامی توطئه های دشمنان و استکبار جهانی  است.

وی با اشاره به تقارن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: رژیم آمریکا با ترور حاج قاسم سلیمانی همبستگی جبهه مقاومت را هدف قرار داده بود اما این حرکت آن‌ها باعث اتحاد جبهه مقاومت شد.

استاد حوزه علمیه خواهران شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: ملت ایران در عرصه های مختلف جهاد در مقابل آمریکا، اعم از جنگ نظامی و جنگ نرم پیروز شده ‌است و بی‌شک در عملیات جنگ روانی آنها هم پیروز خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha