پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احمد اصغری معاونت مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه آمریکا از ایران قوی هراس دارد.، گفت: اگر شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب، به اقتدار دفاعی و پشتیبانی مردمی نظام اسلامی اطمینان نداشتند، بدون تردید به ما حمله می کردند.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه باید قدردان نعمت حکیمانه امامین انقلاب در خصوص تقویت قدرت دفاعی باشیم، اظهار داشت: در صورتی که ترامپ، به پیروزی خود در جنگ با ما به نتیجه دلخواه می رسید. به یقین ما را وارد یک جنگ تمام عیار می کرد.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در ادامه بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا به خیال اینکه یا ترور شهید حاج قاسم سلیمانی می تواند خود را از تیررس رزمندگان جبهه مقاومت و خصوصا ایران برهاند، زهی خیال باطل.

وی، ترور سپهبد سلیمانی را برای شیطان بزرگ یک اشتباه راهبردی دانست و گفت: بدون تردید در آینده ای نه چندان دور منافع آمریکا مورد حمله قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام اصغری ادامه داد: اولین هزینه شرارت آمریکا در منطقه، اصرار عراق بر اخراج نیروهای آمریکایی است.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب بابیان اینکه آمریکا از ایران قوی هراس دارد، ادامه داد: اگر شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب، به اقتدار دفاعی و پشتیبانی مردمی نظام اسلامی اطمینان نداشتند، بدون تردید به ما حمله می کردند.

وی، تنها راه فائق شدن بر مشکلات داخلی را اجرای اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار و تولید از طرف مسئولین دانست و گفت: هر قدمی که مسئولین برای رفع مشکلات مردم، خصوصا بیکاری و ازدواج جوانان بردارند، موجبات نا امیدی دشمنان برای ایجاد فتنه در داخل کشور است.

حجت الاسلام اصغری در پایان، راهپیمایی ۲۲ بهمن را قرار گرفتن اردوگاه حق در برابر تمام دنیای کفر دانست و گفت: شکوه حضور مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خصوصا در پای صندوق انتخابات، پیام حمایت از ولایت را به دنیا مخابره می کند و سلاح بازدارنده ای در برابر کینه ورزی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha