جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علی معبودی

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با پرچمداری مقام معظم رهبری از گردنه های پیش رو عبور خواهیم کرد و اجازه هیچ گونه دخالت کشورهای استکباری را به ایران اسلامی نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: رهبری و مردم دو رکن موفقیت انقلاب اسلامی ایران بوده و هستند و همیشه هماهنگ و پرشتاب به سوی عزت و اعتلای اسلام و ایران در حال حرکت اند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: شهیدان با اهدای خون خود نهال انقلاب را پرورش دادند و ما این نهال را که امروز به درختی تنومند تبدیل شده باید از آفات و طوفان های مختلف حفظ کنیم.

وی ادامه داد: با شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان خواهیم داد به عهد و پیمان خود با امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پایبندیم.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: ملت ایران با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت خواهند کرد که از اهداف و آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی فاصله نگرفته و همچنان پیرو راه امام خمینی(ره) و مطیع اوامر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هستند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: احساس تعهد و مسئولیت پذیری در قبال جمهوری اسلامی و شرکت در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مانند تیری زهرآلود از جانب ملت ایران به سوی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: ملت ایران هر لحظه گوش به فرمان ولی امر خود بوده و در صحنه های مختلف حضور می یابد و استکبار جهانی به ویژه آمریکا با این شرایط جسارت هیچ گونه عکس العملی را بر علیه ایران و کشورهای مسلمان نخواهد داشت.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، عظمت و شخصیت امام راحل، اثرگذاری ولایت فقیه و اقتدار امروز ایران، پس از ۴۱ سال جهانیان را متعجب کرده است.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با پرچمداری مقام معظم رهبری از گردنه های پیش رو عبور خواهیم کرد و اجازه هیچ گونه دخالت کشورهای استکباری را نخواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آمر به معروف IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
    0 0
    در آخرین جمله صحیح آن است که در ایران نوشته شود در حالیکه نوشته شده به ایران