جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش بانوان

حوزه/ مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: امام خمینی (ره) احیا کننده فرهنگ اهل بیت (ع) و احکام نورانی قرآن کریم بود و بیداری را برای دنیا به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور، امروز در همایش «گفتمان ولایت فقیه و انقلابی گری»  که در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر، گفت: امام خمینی (ره) استقلال و آزادی را برای ملت ایران، بیداری را برای دنیا و خودباوری، ایستادگی و مقاومت را برای مستضعفان جهان به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با شعار اسلام، دین باوری را به جامعه بازگرداند و فهم جدیدی از اسلام منطبق بر قرآن، سنت پیامبر(ص) و عقل را به دنیا ارائه داد.

وی ادامه داد: دشمنان 41 سال علیه ایران اسلامی توطئه کردند و ملت ایران را به جرم اینکه می خواهد خودشان بر سرنوشت خود حاکم شوند تحت فشار و تهدید قرار دادند، ولی این انقلاب به برکت خون شهیدان هر روز بارورتر و تنومندتر می شود.

 مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: امام خمینی (ره) احیا کننده فرهنگ اهل بیت (ع) و احکام نورانی قرآن کریم بود و توانست در مسیر احیا دین اسلام حرکتی ماندگار را پایه گذاری کند.

 نظری پور تصریح کرد: شکرگزاری نسبت به پیروزی حق بر باطل و نعمتی که خدای متعال به ما عطا کرده در دو عمل میسر می شود، اول این که نافرمانی خداوند را نکرده و تقوا پیشه کنیم و دیگر اینکه در زندگی تکیه گاه مطمئن را خدای متعال قرار داده و بر او توکل کنیم.

وی ادامه داد: بی تردید در زمان حال یکی از نعمت های بزرگ خداوند که به ملت ایران و دلدادگان اسلام و قرآن عطا شده، همین انقلاب اسلامی است، چرا که این انقلاب احیاگر اسلام در تمام جهان بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha