پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مریم رضوی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) سلماس گفت: استکبار جهانی تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته که از تبدیل انقلاب اسلامی به الگویی پیشرفته برای سایر کشورها جلوگیری کند که با حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن این توطئه ها خنثی می‌شود.

مریم رضوی، دیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) سلماس، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و تأثیر آن در فضای بین المللی، اظهار داشت: بهمن ماه یادآور ایثار و شهادت و تجلی بخش ولایت بوده و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی این روز ضمن عمل به وظیفه دینی و انقلابی خود، پویایی انقلاب را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وی ادامه داد: استکبار جهانی تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته که از تبدیل انقلاب اسلامی به الگویی پیشرفته برای سایر کشورها جلوگیری کند و تنها راه پیشرفت جوامع را قالب فرهنگی غربی بیان می‌کند و بدیهی است با حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن این توطئه آن‌ها نیز خنثی می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) سلماس بیان داشت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که این انقلاب دارای پشتوانه مردمی است و مسئولان هم باید با تکیه بر این پشتوانه در ساختن کشوری مترقی بر مبنای احکام اسلامی تلاش کنند و مشکلات را پشت سر بگذارند.

وی در پایان گفت: به حول و قوه الهی و همت مردم بر همه مشکلات پیروز خواهیم شد و این انقلاب به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha