جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدنی

حوزه / مراسم جشن چهل ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه با حضور مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله مدنی(ره) کاشانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابراهیم خرمی مشکانی، معاون اداری مالی مدرسه علمیه آیت الله مدنی (ره) کاشان، در مراسم یوم الله دهه فجر و اربعین شهید سلیمانی، با تبریک  چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حریم اهل بیت(ع)، امنیت، به خصوص سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش و شهدای مظلوم روحانیت گفت: امنیت کشور مدیون ایثارگری ها و فداکاریهای رزمندگان اسلام، خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج) می باشد.

وی، وزرات اطلاعات را از افتخارات و دستاوردهای انقلاب دانست و ابراز داشت: در این مجموعه افردای متعهد، دلسوز و گمنام که به دنبال نام و نشان نیستند بیشترین، حساسترین، سخت ترین و ظریف ترین زحمات را در حفظ دستاوردهای نظام و حفظ امنیت و آرامش کشور به عهده  دارند.

حجت الاسلام خرمی، با تاکید بر اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) بدون وابستگی به حزب و گروه‌های سیاسی باید در خدمت نظام باشند افزود: به دلیل حساسیت و خطرآفرینی که این عزیزان در دفاع از امنیت و آرامش کشورمان دارند، طبیعی است که پادش زیادی نیز نصیبشان می شود.

 وی، با بیان اینکه در مقطع فعلی به دلیل هجمه های فرهنگی که کشورمان با آن روبروست نیاز به نیروهای  ایثارگر  و فداکار اطلاعاتی  دارد خاطرنشان کرد: روحانیون و طلاب حوزه های علمیه وظیفه سنگینی در حمایت و همکاری نیروهای اطلاعاتی در خنثی نمودن توطئه های دشمنان دارند.

معاون اداری مالی مدرسه علمیه آیت الله مدنی (ره) کاشان، در پایان  با تاکید بر حضور پرشور مردم خصوصا  روحانیون و طلاب حوزه های علمیه در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم  در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات سوم اسفند در خنثی نمودن توطئه های دشمنان بسیار اثرگذار می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha