جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: ملت ایران چهل و یک سال است که با اقتدار کامل در برابر مستکبران جهان ایستاده و این ایستادگی بیانگر شکست راهبردهای آمریکا و اسرائیل در براندازی نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ در همایش فجرآفرینان که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه التفاتیه قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهید سردار سلیمانی، اظهار داشت: آمریکای جنایتکار با ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و همرزمان وی، ملت ایران و تمام آزادی خواهان جهان را داغدار کرد و با این اقدام نابخردانه و خباث آمیز خود نشان داد که یک تروریست بین المللی است.

وی با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، بیان کرد: راهپیمایی امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سرداری شده که حق بزرگی به گردن ملت ایران دارد، ملت ایران خشم و نفرت خود از رئیس جمهور تروریست آمریکا را با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین ادامه داد: ملت ایران چهل و یک سال است که با اقتدار کامل در برابر مستکبران جهان ایستاده اند و این ایستادگی بیانگر شکست راهبردهای آمریکا و اسرائیل در براندازی نظام است.

وی بیان کرد: ملت ایران مردمی بصیر هستند و جنایت های دشمنان ایران، نظام و انقلاب را به چشم دیده اند و باور ندارند که آمریکایی ها و دیگر همدستانشان خیرخواه ملت ایران هستند.

حجت الاسلام مصطفایی در پایان تصریح کرد: ملت ایران پرورش یافته مکتب عاشورا بوده و کسی که در چنین مکتبی رشد کرده باشد هرگز زیر بار ظلم نمی رود و پای آرمان های خود خواهد ایستاد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha