پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام تلخابی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم با انتخاب اصلح در اعتلابخشی به نظام سهیم هستند.

 حجت الاسلام مجید تلخابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولایت فقیه در انقلاب اسلامی، عامل وحدت، یکپارچگی و هم مسیر شدن ملت در رسیدن به اهداف و برون‌رفت از مشکلات در شرایط سخت و در گذرگاه‌های خطرناک است.

وی افزود: اعتماد به محوریت ولایت فقیه توانسته توطئه‌ها را خنثی و تمامی گروه‌های اجتماعی و سیاسی را حول خود جمع و مسیر حرکت انقلاب را محکمتر از همیشه تضمین نماید.

استاد حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد: با اطاعت از ولیّ فقیه زمان راه حضرت امام خمینی (ره)  ادامه می دهیم و به استمرار این ولایت توسط بزرگ مردی حکیم که به حق راه امام دل‌ها را به خوبی ادامه داده و انقلاب اسلامی را صیانت و در همه ابعاد موجب تکامل آن شده، افتخار می‌کنیم.

حجت الاسلام تلخابی با تاکید بر حضور گسترده  ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن شکوه و عظمت خود را به دنیا نشان داده و با حضور میلیونی خود جواب بدخواهان به نظام اسلامی را خواهند داد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: دشمنان انقلاب خواهند دید که ملت ایران این بار هم به صحنه می آیند و به یاری خدای تبارک و تعالی پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان می دهند.

وی به برگزاری انتخابات دوم اسفند در کشور پرداخت و اظهار کرد: انتخابات آبروی نظام و کشور بوده و موجب تحکیم پایه های انقلاب اسلامی، افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و آینده کشور اثرگذار است.

وی ادامه داد: یکی از زمینه‌های اعتلای کشور انتخابات بوده و مردم با انتخاب اصلح در اعتلابخشی به نظام سهیم هستند.

 حجت الاسلام تلخابی به تاثیرگذاری نهاد شورای نگهبان پرداخت و بیان کرد: نهاد شورای نگهبان عنایت خداوند متعال به ایران اسلامی است که باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم.

وی اظهار کرد:  از هر جایی که دشمن بیشترین صدمه و ضربه را ببیند، نوک حمله را به آن طرف می چرخاند و آنجا را مورد هجمه و حمله قرار می دهد.

حجت الاسلام تلخابی به هجمه های دشمنان علیه شورای نگهبان پرداخت و بیان کرد: دشمنان با هجمه به شورای نگهبان می خواهند این نهاد انقلابی را از مسیر انجام  وظایف خود منحرف سازند و هدف اصلی دشمنان از این کار ضربه به انقلاب اسلامی است، البته شورای نگهبان  در این سالها همواره به درستی ماموریت خود را انجام داده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha