جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی عباسی در گفت گو با حوزه

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: شهدای بزرگی مثل سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جناب ابومهدی المهندس قله و اسوه های مقاومت اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که بهمت آیت الله مکارم شیرازی برپا شده بود، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهارکرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره وخون شهدای والامقامی همچون شهید حاج قاسم و ابومهدی المهندس وظیفه ای بر عهده همه دلدادگان محور مقاومت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: کار بسیار ارزشمندی را حضرت آیت الله مکارم شیرازی انجام دادند و همینطور که شاهد بودید علما و شخصیت های برجسته داخلی و خارجی در این مجلس حضور داشتند. این حضور نشان از همدلی، پیوند و وحدت آفرینی خون پاک این شهیدان والامقام جبهه مقاومت است.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: زنده نگه داشتن نام و یاد این شهیدان ضرورت دارد و جوانان عزیزمان به این موضوع مهم عنایت ویژه ای داشته باشند که ما امروز در منطقه با پدیده شوم حضور بیگانگان و استکبار مواجه هستیم، در حقیقت انتقام خون این شهیدان آنست که بیگانگان از منطقه اخراج شوند و امیدواریم این اتفاق مهم به برکت خون این شهدا به زودی محقق گردد.

گفت وگو از اکبر پوست چیان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha