پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام مظفری کرمانشاه

حوزه/ شرایطی که برای یک مخبر و محدث از ائمه اطهار(ع) نقل‌شده بسیار مهم است، مردم از بزرگان و صنف خود خیلی خبر نمی‌گیرند اما از اصحاب رسانه انتظار خبررسانی درست و صحیح را دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری امروز در همایش آموزشی توجیهی پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با حضور اصحاب رسانه و چاپ و نشر در اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، یادآوری اینکه روایات و احادیث نقل‌شده از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) ریشه قرآنی دارد، افزود: دعاوی مختلفی برای خبرهای غلط و فاسد وجود دارد، رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است چراکه بهبودی و از بین رفتن زندگی مردم و استواری و نابودی یک حکومت به نقش اصحاب رسانه برمی‌گردد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم مطرح کرد: اگر یکجا به هر دلیلی بدون رضایت خدا قلمی و یا حرفی زده شود در واقع به خون شهدا خیانت کرده‌ایم، این جایگاه آن‌قدر دارای ارزش بالایی است که با میلیاردها پول قابل‌مقایسه نیست.

وی تأکید کرد: باید تلاش کرد توده و عامه مردم، نمایندگان شایسته‌ای را به مجلس شورای اسلامی بفرستند، مجلس در وضع و نظارت بر وضع قانون نقش مهمی دارد، این‌که نماینده‌ای بفهمد در چه مقطعی چه موضع‌گیری را داشته باشد بسیار مهم بوده و یک نماینده می‌تواند با تصمیم‌گیری‌های درست و یا غلط چهار سال وضعیت کشور را به‌سمت شکوفایی و یا بحران پیش برد.

وی با تأکید بر اعتمادسازی مردم از سوی اصحاب رسانه گفت: شرایطی که برای یک مخبر و محدث از ائمه اطهار(ع) نقل‌شده بسیار مهم است، مردم از بزرگان و صنف خود خیلی خبر نمی‌گیرند اما از اصحاب رسانه انتظار خبررسانی درست و صحیح را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری با اشاره به انتخابات پیشِ‌روی مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: چهل‌ویک سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته اما هنوز قوانین آن سال‌ها باقی بوده و در حال اجرا است.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha