پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن بیرجند

حوزه/ نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت اسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و موسی خادمی، استاندار لرستان، با صدور پیامی مشترک، از مردم ولایتمدار و غیور استان لرستان برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در بخشی از این پیام آمده است؛ حضور خودجوش مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن یادآور خروش مردم انقلابی ایران در سال ۵۷ است و امسال نیز مردم همچون سال های گذشته با حضور باشکوه خود و لبیک به آرمان های اسلام و انقلاب مشت محکمی  به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

در ادامه این پیام تاکید شده است؛ امسال با توجه به دخالت های وقیحانه و سفیهانه رئیس جمهور منفور آمریکا در امور داخلی ایران و همچنین ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، حضور پرصلابت و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی دشمن شکن و حماسی یوم الله  ۲۲ بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار است.

اینجانبان با تبریک چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از مردم متدین، انقلابی و ولایی استان لرستان دعوت می کنیم هم پا با سایر هموطنان در جشن ملی و عظیم انقلاب اسلامی حضور یابند و ضمن تجدید با آرمان‌های امام(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای اسلام و انقلاب برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha