سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار فدوی

حوزه/ اگر امت اسلامی به رسالت خود در مقابل دین و ولی خدا عمل کند، خدا هم به وعده خود که همانا حمایت است عمل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار فدوی یکشنبه شب  در اربعین شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که با موضوع« مرگ معامله قرن و اخراج آمریکا از منطقه» (شباب المقاومه)در مصلی قدس قم برگزار شد با بیان این که انقلاب امام راحل حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را در هم کوبید و این نمونه ای از وحدت کلمه است گفت: این مسئله نشان می دهد هر جایی وحدت باشد، هیچ  قدرتی نمی تواند در مقابل آن قد علم کند.

جانشین فرمانده سپاه افزود: در آستانه چهل و یکمین پیروزی انقلاب قرار داریم، در این مدت دشمنان برای از بین بردن انقلاب همه دشمنی های خود رابکار گرفتند، ولی به حول قوه الهی موفق نشده اند و این همان لطف الهی است.

وی با بیان این که در این 41 سال حتی یکبار جبهه استکبار در مقابل انقلاب اسلامی پیروز نشده است افزود: دلیل این امر این است که جبهه اسلامی وملت مسلمان وقتی بر تکالیف خود که امامین انقلاب تعیین کردند، عمل کنند و با اخلاص در همه موارد حضور یابند، خدا هم حمایت و کمک خواهد کرد چرا که نتایج را خدا رقم می زند.

فدوی گفت: در شرایطی قرار داریم که کمتر از 40 روز پیش یکی از همین دلدادگان به تکالیف خود عمل کرد و به دست خبیث ترین انسانها به شهادت رسید.

جانشین فرمانده سپاه افزود: این مسئله موجب شد دلهای زیادی به سمت انقلاب و اسلام روی بیاورند.

وی بیان داشت: زمانی که بزرگان انقلاب اسلامی به سمت معبود می شتابند، در کنار ارواح سایر شهدا قرار می گیرند و با ارواح آنها آمیخته می شود.بر این باوریم هر جای وحدت کلمه باشد، جبهه استکبار را در هم خواهد کوبید.

جانشین فرمانده سپاه افزود: امروز شهید سلیمانی یکی از کسانی بود که توانست بین امت اسلامی وحدت کلمه برقرار کند.

وی با بیان این که همه تلاش نیروهای سپاه افزایش قدرت است و این قدرت با چند سال پیش قابل قیاس نیست، افزود: امروز همین قدرت در بین نیروهای مقاومت قرار دارد، چرا که همین قدرت موجب شده دشمنان نتوانند در مقابل نیروهای مقاومت، ایستادگی کنند و می بینیم در موارد مختلف دشمنان دائم در صدد آتش بس هستند.

فدوی با بیان این که اگر امت اسلامی به رسالت خود در مقابل دین و ولی خدا عمل کنند، خدا هم به وعده خود که همانا حمایت است عمل خواهد کرد، اظهار داشت: این مسئله حمایت در طول این 41 سال به اثبات رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه افزود: امروز در طی 41 سال شاهد پیروزهای نیروهای مقاومت در منطقه و خارج مرزها هستیم و این همان وعده الهی است. پس اگر مردم و مسلمانان به وظیفه عمل کند، خدا هم حمایت خواهد کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha