سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان این که در رژیم طاغوت، آمریکایی ها علاوه بر به غارت ثروت ایران، مردم را نوکر خود می دانستند و حق توحش می گرفتند، گفت: روحانیون دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف به هیچ عنوان قابل مقایسه با زمان طاغوت نیست، اظهار داشت: امروز ضمن اینکه شاهد رشد و شکوفایی در عرصه های علم و فناوری، صنعت و تکنولوژی هستیم؛ در زمینه اسلام خواهی و گرایش مردم به قرآن و اهل بیت(ع) نیز به رشد چشمگیری رسیده ایم.

وی  با تأکید بر این که روحانیون دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند، خاطرنشان کرد: اگر مردم، قدردان و شکرگزار نعمت های انقلاب نباشند، خداوند این نعمت را از ما می گیرد.

حجت الاسلام حسینی، انقلاب اسلامی را نعمتی الهی دانست و افزود: توقیف کشتی انگلیسی، ساقط نمودن پهپاد پیشرفته آمریکایی و موشک باران عین الاسد، برای ایران اسلامی عزتمندانه و افتخارآفرین بود.

وی در ادامه با بیان این که در رژیم طاغوت، آمریکایی ها علاوه بر به غارت ثروت ایران، مردم را نوکر خود می دانستند و حق توحش می گرفتند، خاطرنشان کرد: این که امروز آمریکا به شدت از ایران به عنوان یک قدرت بزرگ منطقه ای هراس دارد، نشانه عزتمندی و اقتدار ایران اسلامی است.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی کاشان به رشد علمی و آموزشی و توسعه حوزه های علمیه نسبت به قبل از انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: قبل از انقلاب تعداد معدودی مدرسه علمیه در کاشان داشتیم، اما در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی، این رقم به بیش از ۱۵ مدرسه علمیه خواهران و برادران افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران تنها کشور شیعه در سطج جهان است، طلاب ضمن آشنایی با مبانی دینی و آرمان های امام و رهبری، فرهنگ تشیع را در دنیا گسترش دهند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر لزوم حضور پرشور مردم به ویژه روحانیون و طلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند، موجب ناامیدی دشمنان می شود.

وی در پایان حضور در جشن انقلاب را نشانه تجدید بیعت مردم با آرمان های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در این روز، سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha