جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مسعود عالی

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت با بیان این که برای گام دوم انقلاب نیازمند مجلس و دولت متناسب با گام دوم هستیم، گفت: مسئولان غربگرا لایق این انقلاب و زمینه سازی ظهور نیستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام  والمسلمین مسعود عالی در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن و گرامیداشت شهادت شهید سلیمانی و دیگر همرزمانش در شبستان امام خمینی(ره) اظهار داشت: حضرت علی علیه السلام زمانیکه مالک اشتر را از دست دادند تا چند روز گریان بودند؛ این مسئله در خصوص دیگر اصاب حضرت سابقه نداشت و هر زمان دیگری که حضرت یاد مالک می افتادند در چهره حضرت حزن هویدا می شد.

وی افزود: تعبیرات حضرت علی علیه السلام بی سابقه است؛ طبق فرموده حضرت مالک همچون کوهی استوار و نفوذ ناپذیر بود که ماموریت خود را انجام داد و به عهد خود وفا نمود و به ملاقات خداوند شتافت.

استاد حوزه علمیه تاکید کرد: سردار سلیمانی مصداق مالک اشتر در زمانه فعلی برای ولایت و رهبری بود که ماموریتش را به پایان رساند و به عهد خود وفا و به ملاقات خداوند شتافت.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی از ابتدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و سپس بعد از جنگ در برپایی امنیت در شرق کشور و سپس فرماندهی سپاه قدس و حضور در منطقه نقش مهمی را ایفا نمود.

سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: حضور شهید سلیمانی در اتاق فکر حزب الله در جنگ ۳۳ روزه به همراه سید حسن نصرالله و عماد مغنیه، سازماندهی نیروهای نوجوان و جوان لبنانی جهت مقابله با اسرائیل، حضور وی در سوریه و مبارزه علیه داعش و سازماندهی نیروهای مردمی سوریه در کنار ارتش، حضور وی در عراق و مقابله با داعش و تشکیل حشد الشعبی و تشکیل جببه مقاومت و سازماندهی نیروهای یمنی در مقابل ائتلاف عربی-آمریکایی و… همگی نشان دهنده زحمات این سردار شهید است.

وی گفت: ماموریت حاج قاسم یک ماموریت آخرالزمانی در منطقه و ایجاد امنیت در کل منطقه بود. آغاز نهضت امام زمان علیه السلام از مکه شروع می شود و باید یک امنیت نسبی اصل شود به همین خاطر باید پشتیبان عربستان یعنی اسرائیل نابود شود و آمریکا از منطقه اخراج شود که حاج قاسم به دنبال همین مسئله بود.

حجت الاسلام  والمسلمین عالی در ادامه افزود: خون شهید سلیمانی منطقه را از لوث وجود آمریکایی ها پاک خواهد کرد و انتقام سخت یعنی اخراج آن ها را در پی خواهد داشت.
سخنران حرم بانوی کرامت تاکید کرد: ایران امروزه قدرت اول منطقه و ابر قدرت جهانی شده و حیف بود حاج قاسم توسط داعش و اسرائیل به شهادت برسد بلکه باید توسط اشقی الاشقیاء شهید می شد که خبیث ترین دولت و خبیث ترین فرد در راس دولت دستور ترور مستقیم این شهید بزرگوار را صادر کرد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: طبق روایات قبل از ظهور دو پرچم در زمین بلند می شود که پرچم کنایه از حکومت است. یکی پرچم ایرانی و دیگری پرچم یمنی است به همین خاطر اهل بیت(ع) ارادت زیادی به ایرانی ها داشتند و حضرت علی علیه السلام این ارادت را همواره اظهار می نمودند.

وی یادآور شد: ارادت ایرانی ها نیز متقابلا در حق اهل بیت(ع) بسیار زیاد بود و ایرانی ها زمینه ساز ظهور در آخر الزمان هستند؛ به همین خاطر شروع انقلاب توسط امام طبق روایات بود و در راستای زمینه سازی ظهور بود که تکلیف بسیار سختی بود اما توکل امام به خداوند فوق العاده بود.

حجت الاسلام  والمسلمین عالی اظهار داشت: هدف امام برافراشتن پرچم اسلام و اهل بیت(ع)، بیداری اسلامی و عزتمندی کشور های اسلامی و در عدالت خواهی جهانی بود در حالیکه ایران قبل از انقلاب نقش گاو شیرده عربستان فعلی را در منطقه ایفا می کرد و حاکمان پهلوی در فساد، غارت، بی بند و باری و…. همانند نداشتند. مردم ایران مطالبات حداکثری خود را زیر پرچم دین و اهل بیت(ع) می خواستند به همین خاطر در انقلاب پیروز شدند و این انقلاب ۴۰ سال است مانده است.

وی خاطرنشان کرد: محوریت ولایت فقیه و رهبری الهی باعث ماندگاری انقلاب شده در حالیکه هشت سال جنگ جهانی علیه ایران صورت گرفت و چهل سال است تحریم های فلج کننده و ظالمانه، تهاجم فرهنگی، فتنه های مکرر، شهادت مسئولین و… اتفاق افتاده اما ایران اسلامی پیشرفت کرده و در مقابل دشمنان ایستاده در حالیکه آمریکا جرات مقابله با ایران را ندارد.

سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: گام اول انقلاب با پیروزی انقلاب و تشکیل نظام اتفاق افتاده اما گام دوم انقلاب بسیار مهم تر است و باید دولت اسلامی و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی شکل بگیرد که زمینه سازی ظهور هم اتفاق بیفتد.

وی افزود: برای گام دوم انقلاب نیازمند مجلس و دولتی متناسب با گام دوم هستیم؛ مسئولان غربگرا لایق این انقلاب و لایق زمینه سازی ظهور نیستند.

حجت الاسلام  والمسلمین عالی اظهار داشت: اولین سنگ بنای گام دوم انقلاب انتخابات مجلس اسفند ماه است؛ باید مجلسی قوی، متعهد، انقلاب  تشکیل شود که مانع بی تدبیری ها و خسارتهایی همچون برجام شود.

وی افزود: ایجاد مجلس قوی نیازمند حضور حداکثری در انتخابات است و خلاف تدین و خلاف انقلابی بودن است اگر کسی در این انتخابات شرکت نکند. ۲۲ بهمن امسال به برکت خون شهید سلیمانی وحدت بخش بوده و یک نفس تازه و خون تازه در رگ های انقلاب جاری شده است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha