جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۲۲بهمن

حوزه/ ۲۲ بهمن امسال کارنامه چهار دهه ایستادگی، مقاومت، ایثار و شهادت برای حفظ عزت و استقلال و آزادی و حفظ جمهوری اسلامی است.

 به گزارش خبرگزاری حوزه،  بنیادشهید وامور ایثارگران به مناسبت ۲۲ بهمن ماه امسال اطلاعیه ای به این شرح صادر کرد:

یوم الله ۲۲بهمن امسال مصادف است با اربعین شهادت شهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، این یعنی تا زمانی که فریاد حق طلبی و استقلال خواهی و شعار هیهات من الذله را داریم، دشمنی استکبار پابرجاست، اما شاهد آنیم که چهاردهه مقاومت ملت ایران باعث تضعیف و زبونی دشمنان اسلام شده است.  

 این انقلاب با خونهای پاک شهدا، بصیرت ملتی بیدار و ولایت مدار با عزم راسخ و توکل به پروردگار محقق گردید و به راه خود ادامه می دهد، حضور تعیین کننده مردم در میدان در صفوفی بهم پیوسته با ندای پایداری بر ارزشهای اسلامی ، نشانه وفاداری به آرمانهای شهدا و انقلاب اسلامی است.  

بنیادشهید وامور ایثارگران ضمن گرامی داشت چهل و یکمین  فجر انقلاب اسلامی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان و آزادگان و وارثان شهدا دعوت می کند تا دوشادوش ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی با حضور شکوهمند خویش در راهپیمایی ۲۲بهمن ضمن بیعت با ولایت باری دیگر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نمایند و با دفاع از منافع ملی در برابر استکبار،  پاسخ کوبنده ای به یاوه گویان دهند.


 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha