شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ راهپیمایی 22 بهمن در قم

حوزه/ امروز، روز اجتماع «سلیمانی ها» است. آنها آمده اند تا به سران استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و ترامپ احمق و قمارباز بگویند سردار در قلب آنهاست و راه او را با قدرت ادامه خواهند داد و همچنان منتظر «سیلی های پی در پی» و «انتقام سخت» باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حماسه آفرینی ملت انقلابی ایران، در چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، با برپایی راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، با شعار محوری «انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت» ساعت ۹ صبح امروز در ۵ هزار و ۲۰۰ شهر و روستای کشور آغاز شد.

علی رغم بارش برف و باران و سرمای هوا در بیشتر مناطق ایران، مردم ولایت مدار از نخستین ساعت امروز با حضور در مسیرهای راهپیمایی، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب، با رهبر معظم انقلاب و شهیدان بویژه سیدالشهدای مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی عهدی دوباره می‌بندند.

امروز، روز اجتماع «سلیمانی ها» است. آنها آمده اند تا به سران استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و ترامپ احمق و قمارباز بگویند سردار در قلب آنهاست و راه او را با قدرت ادامه خواهند داد و همچنان منتظر «سیلی های پی در پی» و «انتقام سخت» باشند.

۶ هزار خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را پوشش خبری می‌دهند.

همچنین بیش از ۲۰ هزار غرفه فرهنگی و مشاوره ای در مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور و ۱۵۰۰ غرفه در تهران از سوی مردم، تدارک دیده شده و خدمات فرهنگی را به دلدادگان انقلاب ارائه می دهند.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در طول مسیرهای راهپیمایی سراسر کشور، بیش از ۲۵۰ کیلومتر امکانات صوتی فراهم و در تهران هم ۱۵ کیلومتر مسیر صوتی پیش بینی شده است.

تهران حال و هوای دیگری دارد

 تهران، پایتخت ایران اسلامی هم امروز حال و هوای دیگری دارد و با وجود سرمای شدید، حرکت رودخروشان ملت وفادار در مسیرهای دوازده گانه به سمت میدان آزادی آغاز شده است.

جای خالی حاج قاسم

برخی از شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با در دست داشتن تصاویر و پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی با عنوان «در بهار آزادی جای سلیمانی خالی» یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

سخنران جشن ملی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. همچنین خانم زینب سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی به بیان خاطراتی از پدرش خواهد پرداخت.

خانواده سردار شهید سلیمانی میهمان ویژه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در تهران هستند و با مساعدت خانواده سیدالشهدای مقاومت، از وصیت نامه سردار دل ها رونمایی می شود.

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران:

مسیر شماره ۱: مسجد امام حسین (ع) میدان امام حسین (ع) خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۲: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۳: مسجد امام هادی (ع) خیابان شهید آقایی، میدان معلم، خیابان تختی، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره ۴: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان شهید معیری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۵: مسجد الجواد (ع)، میدان هفتم تیر، خیابان شهید آیت الله مفتح، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۶: مسجد حضرت امیر (ع) خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۷: مسجد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان ستارخان، خیابان شادمهر، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۸: مسجد حضرت حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان رودکی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره ۹: مسجد امام سجاد (ع)، خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمد علی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۰: مسجد امام جعفر صادق (ع)، ​فلکه دوم صادقیه، خیابان محمد علی جناح، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۱: مسجد جامع رسول اکرم (ص)، تهرانسر، بلوار شاهد، میدان کمال الملک، بزرگراه شهید لشگری، میدان آزادی

مسیر شماره ۱۲: مسجد نظامی مافی، آیت الله کاشانی، فلکه دوم صادقیه، خیابان محمدعلی جناح، میدان آزادی

رئیس جمهور به دریای راهپیمایان ۲۲ بهمن پیوست

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، از تقاطع خیابان رودکی به آزادی وارد مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شد و به دریای خروشان مردم مومن و انقلابی تهران پیوست.

رئیس جمهور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای مردم ایران هیچ روزی به عظمت و بزرگی ۲۲ بهمن نیست و اجتماع مردم ایران در سراسر کشور، پرشورتر از هر سال دیگر، نشانگر آن است که مردم برای آزادی و استقلال خود اهمیت زیادی قایل هستند.

وی تصریح کرد: امسال بخاطر آن که آمریکا با اعمال فشار اقتصادی، شهادت سردار بزرگ کشورمان و پایمال کردن حقوق فلسطینی‌ها بزرگترین جنایت را علیه ملت ایران مرتکب شده است، حضور باشکوه مردم پاسخ قوی در برابر آن محسوب می‌شود.

خبر انتخاباتی کدخدایی در جشن ملی انقلاب

دکتر عباسعلی کدخدایی، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران، در جمع خبرنگاران، درباره اعلام نهایی اسامی داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز آخرین مهلت بررسی اعتراض‌ها است و نظر نهایی به فرمانداری‌ها و وزارت کشور اعلام خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار کرد: تقریبا ۵۰ درصد از داوطلبانی که برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی و نام نویسی کرده بودند، تایید صلاحیت شدند.

آیت الله جنتی: مردم به آمریکا می‌گویند که «می‌میرم اما ذلت نمی‌پذیریم»

 آیت‌الله احمد جنتی، با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: من باید دست و پای مردم را ببوسم؛ مردمانی که ۴۱ سال است که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده و عقب نشینی نمی کنند. مردم ما مقاومت کرده و با قدرت‌ها می‌جنگند و در نهایت قدرت‌ها را ذلیل می‌کنند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه خدا امام(ره) را در پیروزی انقلاب اسلامی یاری کرد، افزود: ما در حال حاضر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان به کوری چشم ترامپ، آمریکا ،انگلیس ، اسرائیل و آل سعود جشن می گیریم.

آیت الله جنتی در ادامه با اشاره به تفاوت راهپیمایی امسال با سال‌های گذشته گفت: ویژگی این راهپیمایی این است که امسال مردم می‌دانند که شرارت و رذالت آمریکا بیشتر شده است.

وی تأکید کرد: آمریکا از سوی دیگر موضوع معامله قرن را مطرح می کند تا فلسطین را نابود کند و از سوی دیگر روز به روز بر تحریم‌ها علیه ایران می افزاید لذا آمریکا خیال می کند که مردم ما می ترسند و عقب نشینی خواهد کرد.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: آمریکا خیال می‌کند فشار روزافزون علیه ایران، ایران را به زانو در می آورد، اما مردم ما همواره می‌گویند که «می‌میرم اما ذلت نمی‌پذیریم».

آیت‌الله جنتی با بیان این که ما در زمینه انتخابات کار خودمان را کردیم و حالا نوبت مردم است، ادامه داد: مردم کسانی را انتخاب کنند که گرسنگی کشیده و درد مردم را بدانند. مردم کسانی را انتخاب کنند که وقتی وارد مجلس می شوند فکر جیب‌شان نباشند.

وی تاکید کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که راستگو باشند. مردم اگر دیدن نامزدی راست می‌گوید باید به آن رای بدهند اما اگر دیدند نامزدی دروغ می‌گوید نباید به آن رای دهند.

دبیر شورای نگهبان در پاسخ به سؤالی درباره اعتراض برخی گروه‌ها ظرد صلاحیت ها گفت: ما طبق بررسی های خودمان کسانی که در مجلس فاسد شده بودند را رد صلاحیت کردیم و آنهایی که فاسد نشده بودند را نگه داشتیم و هر کسی که در این فرآیند به شورای نگهبان شکایت کرد، به شکایت او رسیدگی کردیم.

آیت الله العظمی مکارم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرد/ تقدیر از حضور حماسی مردم

 حضرت آیت الله مکارم  شیرازی با حضور در جمع مردم قم، همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

این مرجع تقلید در حاشیه  راهپیمایی عظیم مردم قم، گفتند: حضور گسترده مردم برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات ملت ایران بود.

ایشان خاطر نشان ساختند: حضور حماسی مردم نشان دهنده توخالی بودن تبلیغات رسانه ای دشمنان است چرا که  مردم با این حضور پرشور مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند.

حضور آیت الله العظمی نوری همدانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ شکوه وحدت و اقتدار ملت ایران

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید، با حضور در جمع مردم شریف و بصیر قم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

معظم له در حاشیه راهپیمایی ۲۲بهمن گفتند: حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش باشکوه وحدت و مایه اقتدار ملت ایران و اعلام انزجار از استکبار و صهیونیست هاست.

ایشان افزودند: این حضور حماسی مردم یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب به ویژه صهیونیزم جهانی است.

تمجید آیت الله العظمی جوادی آملی از حضور حماسی مردم

حضرت آیت الله جوادی آملی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم قم با تمجید از حضور حماسی مردم گفتند: به برکت خون شهدا و قرآن امروز توفیق استقلال و آزادی به این ملت بزرگ داده شده است.

ایشان افزودند: پیام من به همه آزادی خواهان جهان و ملت های موحد و مسلمان این است که کسانی را انتخاب کنید که به فکر معامله قرن و جفاکاری نباشند.

معظم له خاطر نشان ساختند: دو نکته اساسی قابل ذکر است اول اینکه مسئولان همه تلاش خود را به کار گیرند تا مردم در رنج و اندوه نباشند و نکته بعدی اینکه توصیه رونق تولید جدی گرفته شود تا امنیت و آسایس برای مردم فراهم شود.

ظریف: آمریکایی ها نمی فهمند

دکتر محمدجواد ظریف، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: مردم مهمترین مبنای قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و هرکس که به مردم تکیه کند و امید و اعتمادش بعد از خدا به مردم ایران باشد، می‌تواند موفق باشد.

وزیر امور خارجه افزود: موفقیت ما در تکیه بر مردم است. حضرت امام (ره) فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و این نشان دهنده آن است که ما بدون مردم هیچ هستیم و با مردم در برابر همه می‌توانیم مقاومت کنیم و دنیا هم ناگزیر به تسلیم خواهد بود.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها ۴۱ سال است اشتباه می کنند و مردم ایران را نشناخته اند و منتظرند با فشار، مردم از انقلاب خود کنار بکشند. دلشان را به بحث خانوادگی و هر جار و جنجالی که در خانه بین برادران و خواهران می‌افتد، خوش کردند، برای اینکه این آرزوی ۴۱ ساله را ادامه دهند.

وزیر امور خارجه اظهار کرد: مردم در مراسم بزرگداشت شهید قهرمان سپهبد سلیمانی نشان دادند که در واقع با کسی عهد بستند و برای فردی به خیابان آمدند که آمریکا او را دشمن خود می‌دانست و آمریکایی‌ها باید از این حضور درس بگیرند.

 ظریف افزود: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی رفراندوم عمومی بود که مردم به آمریکایی‌ها اعلام کنند کسی که تروریست است، آمریکا است.

حضور فرمانده کل سپاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ آمریکایی ها اخراج می شوند

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با مردم انقلابی تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت و با سیل خروشان اهالی خیابان انقلاب همراه و همگام شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکوه حضور مردم را بی نظیر توصیف و تصریح کرد: این حضور، اقتدار جهانی ایران را به رخ می‌کشد.

وی ادامه داد: واقعا این شکوه حضور مردم بی نظیر است و به نظر من تنها چیزی که می‌تواند این حضور بی سابقه و پرشور را جبران کند برای خودم فقط فدا شدن را اجر و پاداش این حضور می‌دانم. 

سردار سلامی افزود: خداوند به برکت این حضور به ما یک اقتدار جهانی داده است و خواهد داد. ما هر روز در حال مقتدرتر شدن هستیم، شهادت سردار سلیمانی هم که رخ داد روح جدیدی به انقلاب دمید خونِ تازه‌ای جاری شد به رگ‌های أمت و ان شاءالله نقطه آغاز جدیدی ساخت برای اضمحلال و زوال همه مستکبران به خصوص آمریکایی ها.

وی تصریح کرد: سیلی سختی زده شد، ولی ان شاالله با اخراج کامل آمریکایی‌ها از منطقه نقشه انتقام سخت ترور شهید سلیمانی کامل خواهد شد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حمله موشکی به پایگاه عین الأسد، گفت: آنچه مهم است این اراده و اقتدار و قدرت بود که به نمایش درآمد و همه جهان را شگفت زده کرد، تمام مردم ایران هنرشان شگفت زده‌تر کردن عالم و برهم زدن همه محاسبه‌های قدرت‌ها و از بین بردن همه فرضیات و مفروضاتشان نسبت به ملت ایران است؛ باید بدانیم همه ملت ایران در مسیر حرکت و پیشرفت هستند.

 لاریجانی به قیام مردم انقلابی پیوست/ نمایش استقامت ملی

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی وارد مسیر راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن شد و با سیل خروشان مردم مومن و انقلابی تهران همراه شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درخصوص تاثیر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن همواره برای ملت ایران مهم و از نظر سیاسی و امنیتی سرمایه ای بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: هر بار که ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا می کنند، انرژی جدیدی به انقلاب وارد می شود و دشمنان این ظرفیت قوی در کشور را احساس می کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی ها طی یک سال گذشته تلاش کردند امیدواری را در ملت ایران از بین ببرند و رفتار برادرانه را از مردم انقلابی ایران دور کنند و در میان آنها تشتت به جود آورند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه هوشیاری ملت ایران و راهنمایی های مقام معظم رهبری کمک کرد تا صحنه به نفع ایران تغییر کند، ادامه داد: ترور ناجوانمردانه شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط آمریکایی ها، با هوشیاری ملت ایران و روابط عاطفی مردم با این شهید بزرگوار تبدیل به استقامت ملی شد و قدرت و همبستگی جدیدی را به وجود آورد، البته ایران در این خصوص پاسخ درخوری به آمریکایی ها داد.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسخ روشنی به دشمنان و انرژی مضاعفی به انقلاب می دهد تا ایران آباد شود، عنوان کرد: قدرت مردم و نیروهای مستعد ایران کم نیست و طی ماه های اخیر شاهد بودیم وضعیت بخش صنعت از حالت منفی به سمت مثبت رشد کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هر چه مردم حضور گرمتری در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند، به نفع امنیت ملی و آبادانی کشور است.

قعطنامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن/ پیام هایی که از ایران به دنیا مخابره شد

در راهپیمایی سراسری و باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن امسال، قطعنامه‌ ۶ بندی قرائت شد و مردم انقلابی با فریادهای الله اکبر آن را تایید کردند.

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

                                                                                             (قرآن کریم، سوره محمد، آیه ۷)

یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت‌الله بر جهان، برافراشته‌شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان، یوم‌الله ۲۲ بهمن روز موعود عزّت‌طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر سر اهداف، اصول و آرمان های والای انقلاب اسلامی و عزم همگانی برای صیانت و پاسداشت این آرمان‌ها و راهپیمایی پرشور و تماشایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکی از بهترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی، مظهر عظمت ملت و اقتدار ملی، میعادگاه حاج قاسم سلیمانی‌های ایران برای ادامه راه عزّت‌آفرین سردار دل‌ها و پرچمداری جبهه مقاومت در منطقه.

و اینک ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن، با حمد و سپاس ذات اقدس احدیّت جلّ و علا، به پاس این توفیق الهی و درود به روح پرفتوح احیاگر اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله و سلم)  حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و ارواح طیبه شهدا،بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام، شهید ابومهدی المهندس، با بانگ رسای توحیدی الله اکبر ـ خامنه‌ای رهبر  و فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و انگلیس  اعلام می‌نماییم:

۱- ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مَنیع نهضت الهی امام راحل عظیم‌الشأن(قدس الله نفسه الزکیه) و تجدید عهد و بیعت با مقتدای عظیم‌الشأن امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)،ایمان و غیرت دینی، انقلابی‌گری، ولایتمداری، مقاومت، حفظ وحدت و انسجام ملی و تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق عملی مفاد بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب اسلامی را موجب تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی و عزّت و کرامت روزافزون ایران اسلامی می دانیم.

۲- عزم جدّی برای انتقام سخت شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی ‌المهندس و یاران همرزم‌شان از شیطان بزرگ آمریکای تروریست را مطالبه همگان دانسته و با آمادگی کامل برای هر نوع مقاومت و جانفشانی در این طریق الهی و هشدار قاطع به جنایت پیشگان آمریکایی ـ صهیونیستی، اعلام می نماییم تا اخراج کامل اشغالگران مفسده‌ برانگیز آمریکایی از منطقه غرب آسیا و محو رژیم جعلی کودک کش از پای نخواهیم نشست.

۳- نقض عهد پی در پی و خروج یک‌جانبه و مستکبرانه از معاهدات بین‌المللی از جمله توافقنامه برجام، گواه مستدل و منطقی بر چرایی بی‌اعتمادی مطلق به آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانان اروپایی آن بوده و اقدام ننگین رئیس جمهور پست و حقیر ایالات متحده در ترور ناجوانمردانه سرداران بزرگ جبهه مقاومت را اثبات‌کننده تروریست دولتی بودن هیأت حاکمه‌ ام‌الفساد قرن، آمریکا دانسته، هر نوع زمزمه شوم و ذلت‌بار مذاکره با مصداق اتمّ استکبار، قاتل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دشمن شماره یک بشریت و دلبستن به بیگانگان را شدیدا محکوم می نمائیم.

۴- توطئه احمقانه و خبیثانه آمریکایی ـ صهیونیستی موسوم به «معامله ننگین قرن» که به توفیق الهی و مقاومت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از هم اکنون به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد  و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ قبل از مرگ ترامپ خواهد مُرد را محکوم و تداوم حمایت همه‌جانبه از جبهه با صلابت مقاومت اسلامی، خاصه مردم ستمدیده و شجاع فلسطین و آرمان قدس شریف تا محو کامل رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را خواهانیم.

۵- برگزاری انتخابات پرشور را مظهر عظمت و پشتوانه امنیت ملّی و مصداق عینیِ جمهوریت نظام مقدس اسلامی دانسته، تمامی هم‌میهنان بصیر و دشمن‌شناس واجد شرایط رای را به هوشیاری در برابر سیاه‌نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با ویژگی تدیّن، انقلابی گری، ولایتمداری، تفکر بسیجی و جهادی، ضدفساد و خادم صدیق مردم و نظام دینی بودن از بین نامزدها را با هدف عمل به وظیفه شرعی، انقلابی و ملّی در مقطع حساس کنونی، و تشکیل مجلس قوی لازمه تقویت مؤلفه های قدرت نظام اسلامی، حل اساسی مشکلات و عبور عزتمندانه از این پیچ تاریخی دعوت می نماییم.

۶- هوشیاری همگان در برابر نفوذ نااهلان در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همت جهادی و اهتمام جدی مسئولین برای پاسخگویی صادقانه و عملی به مطالبات به حق مردم به‌ویژه در زمینه اشتغال، ازدواج جوانان، معیشت، مبارزه با تورم و گرانی افسارگریخته، تحقق عینی اقتصاد مقاومتی با رونق تولید، ایستادگی و مقاومت شجاعانه در برابر نظام سلطه و پرهیز مطلق مقامات کشوری به ویژه دولتمردان از هر نوع حاشیه‌سازی را مصرانه خواهانیم.

گزارش: علی علیزاده

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha