جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر ظریف در راهپیمایی 22 بهمن

حوزه/ وزیر امور خارجه گفت: آمریکایی ها ۴۱ سال است اشتباه می کنند و مردم ایران را نشناخته اند و منتظرند با فشار، مردم از انقلاب خود کنار بکشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر محمدجواد ظریف، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: مردم مهمترین مبنای قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و هرکس که به مردم تکیه کند و امید و اعتمادش بعد از خدا به مردم ایران باشد، می‌تواند موفق باشد.

وزیر امور خارجه افزود: موفقیت ما در تکیه بر مردم است. حضرت امام (ره) فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند و این نشان دهنده آن است که ما بدون مردم هیچ هستیم و با مردم در برابر همه می‌توانیم مقاومت کنیم و دنیا هم ناگزیر به تسلیم خواهد بود.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها ۴۱ سال است اشتباه می کنند و مردم ایران را نشناخته اند و منتظرند با فشار، مردم از انقلاب خود کنار بکشند. دلشان را به بحث خانوادگی و هر جار و جنجالی که در خانه بین برادران و خواهران می‌افتد، خوش کردند، برای اینکه این آرزوی ۴۱ ساله را ادامه دهند.

وزیر امور خارجه اظهار کرد: مردم در مراسم بزرگداشت شهید قهرمان سپهبد سلیمانی نشان دادند که در واقع با کسی عهد بستند و برای فردی به خیابان آمدند که آمریکا او را دشمن خود می‌دانست و آمریکایی‌ها باید از این حضور درس بگیرند.

 ظریف افزود: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی رفراندوم عمومی بود که مردم به آمریکایی‌ها اعلام کنند کسی که تروریست است، آمریکا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha