پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / دیدار علمای اهل سنت و شیعه سیستان و بلوچستان با آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: مردم همواره با حضور در همه صحنه های انقلاب اسلامی به خوبی نشان داده اند که پای انقلاب ایستاده اند و با امام راحل و شهدای گرانقدر عهد بسته اند که لحظه ای از اسلام عزیز دست نکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله حسینی بوشهری امروز در حاشیه راهپیمایی عظیم 22 بهمن درقم  با ابراز خرسندی از حضور بی نظیر و حماسی مردم در این راهپیمایی گفت: باید به این مردم رشید ایران و این حضور باشکوه آنان تبریک و آفرین گفت.

وی افزود: 22بهمن ماه یادآور از خودگذشتگی، ایثار و فداکاری مردم برای احیای اسلام و احیای عزت و شرافت بوده است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان ساخت: امروز خوشحالیم که با وجود همه فتنه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب مردم جانانه پای انقلاب ایستاده اند و نشان داده اند که اگرچه دشمنان سرداران ما را به شهادت رسانده اند اما این ملت لحظه ای از آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی اشان عقب نشینی نکرده اند.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه تاکید کرد: مردم همواره با حضور در همه صحنه های انقلاب اسلامی  نشان داده اند که پای انقلاب ایستاده اند و با امام راحل و شهدای گرانقدر ما عهد بسته اند که لحظه ای از اسلام عزیز دست نکشند و به فضل الهی این راهپیمایی ها و حضورهای حماسی همواره ادامه خواهد داشت.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha