شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سی و چهارمین کنگره جهانی درمان‌های جایگزین و نقش معنویت در زندگی اجتماعی و فردی

حوزه/ سی و چهارمین کنگره جهانی درمان های جایگزین، علوم و معنویت با اهدای گواهی نامه ها از سوی دانشکده زرتشتیان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه سی و چهارمین کنگره جهانی درمان های جایگزین، علوم و معنویت در شهر بمبئی هند برگزار شد.

این مراسم با حضور ابوالفضل محمد علیخانی سرکنسول ایران، محسن آشوری وابسته فرهنگی و مسئول خانه فرهنگ ایران ، مهر مستر موس رئیس دانشکده زرتشتیان، اساتید دانشکده و دانشجویان و دوستداران علم و ادب و فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم مهر مستر موس در سخنانی اظهار داشت: دانشکده زرتشتیان یک آکادمی فعال می باشد که به پژوهشگرانی که در زمینه های مختلف همچون محیط زیست و اقتصاد و طب گیاهی و غیره تحقیقاتی را انجام می دهند، گواهی نامه و هدایایی را ارائه می دهد و همچنین با برخی دانشگاههای بین المللی دیگر همچون دانشگاه خصوصی UN Peace در سریلانکا  و غیره روابطی در جهت فعالیت های علمی و فرهنگی مشترک دارد.

وی در ادامه افزود: این دانشکده توانسته سالیان متمادی نشست هایی را با حضور شخصیت های مهم برگزار کند و همچنین این نهاد علمی با دانشکده معنویت به همراه درمان های جایگزین روسیه نیز ارتباط تنگاتنگی دارد و فعالیت های مشترک بسیاری همچون برگزاری سمینارهای گوناگون داشته اند و امید است در آینده نیز این کنگره ها برگزار گردد.

 در ادامه وابسته فرهنگی ایران در سخنانی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی ایران،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ با شکوه ایران است که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

آشوری در ادامه سخنان خود افزود: ایران مهد تمدن و محل حضور یکی از کهن ترین مذاهب در دنیا یعنی زرتشت می باشد. در دین زرتشت به سه اصل گفتار نیک، کردار نیک و پندار نیک تاکید فراوان شده است و پارسیان هند و زرتشتیان تمامی گیتی با این سه اصل مهم توانسته اند به جایگاه های مناسب دست یابند.

در پایان در ادامه مراسم، گواهی نامه دانش آموختگان دوره دکتری و محققان برتر به دست مهمانان ویژه به دانشجویان و اساتید ارائه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha