جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: معامله قرن را باید معلول وضعیت منفعل سران عربی و مسلمان در برابر زیاده خواهی های استکبار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی صبح امروز در جمع طلاب شهرستان بانه اظهار داشت: رعایت اخلاق اسلامی و عملی کردن آن در جامعه می تواند مدینه فاضله ای ایجاد کند و دور شدن از آن می تواند آینده مسلمین را به خطر اندازد.

امام جمعه شهرستان بانه به «معامله قرن» هم اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با استفاده از خلأ انسجام در جهان اسلام، به دنبال محقق ساختن بزرگترین معامله یا همان خیانت علیه جهان اسلام هستند.

ماموستا خدایی عنوان کرد: معامله قرن را باید معلول وضعیت منفعل سران عربی و مسلمان در برابر زیاده خواهی های استکبار عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه سخنان خود به انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: دوم اسفندماه روز سرنوشت سازی برای تمامی ملت ایران است، لذا باید زمینه مشارکت بالا در این انتخابات را مهیا سازیم.

وی با انتقاد از برخی نگاه های قبیله ای به بحث انتخابات، عنوان داشت: انتخابات یک مقوله متمدنانه است و نباید هرگز تعصبات بی جا و کورکورانه جای واقعیت و تصمیم درست را بگیرد، لذا شما روحانیون و طلاب می توانید در هدایت جامعه به سمت انتخاب درست و صحیح نقش مهمی داشته باشید.

ماموستا خدایی اظهار کرد: انتخاب نماینده از سوی مردم تأثیر مستقیمی بر وضعیت منطقه، شهر و استان آنها خواهد داشت، از این رو مردم باید به دور از هر گونه نگاه قبیله ای کسانی را روانه مجلس کنند که غم مردم، اشتغال جوانان و ... را داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha