شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شعبانلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: انتخاب اصلح مکمل حضور حداکثری مردم است، یعنی انتخاب اصلح می‌تواند دستاوردهای حضور حداکثری را به نتیجه برساند و موجبات گره‌گشایی از مشکلات مردم را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی در دیدار طلاب و اساتید مدرسه عملیه امیرالمومنین(ع) آوج با مدیر و جمعی از معاونان مدیریت حوزه علمیه قزوین، به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: دو نکته در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این دو لازم و ملزوم یکدیگرند، یکی حضور حداکثری و دیگری انتخاب اصلح.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج با تأکید بر اینکه حضور حداکثری متضمن اقتدار و صلابت کشور است، بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) بارها ضمن تأکید بر تکلیف بودن شرکت در انتخابات، نتیجه‌ حضور مردم را حفظ نظام جمهوری اسلامی از تهدیدهای دشمنان دانسته اند و با توجه به اینکه حفظ نظام اسلامی نیز طبق دیدگاه ایشان از اوجب واجبات است، در نتیجه می توان دریافت که حضور در انتخابات و شرکت در آن نه تنها یک وظیفه اجتماعی است، بلکه از واجبات دینی و شرعی نیز به حساب می آید.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات سبب تضعیف روحیه دشمن و یأس و ناامیدی استکبار جهانی می شود و مردم استان قزوین همچون دیگر دوره‌های انتخاباتی برای حضوری پرشور در انتخابات لحظه شماری می کنند تا به دعوت ولایت فقیه لبیک بگویند.

حجت الاسلام شعبانلی اضافه کرد: مردم با انتخاب اصلح از بین کاندیداها، سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: انتخاب اصلح مکمل حضور حداکثری مردم است، یعنی انتخاب اصلح می‌تواند دستاوردهای حضور حداکثری را به نتیجه برساند و موجبات گره‌گشایی از مشکلات مردم را فراهم کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha