جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه امام صادق(ع) بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات با وجود دغدغه و حساسیت انقلابی تاکید کرد.

مهدی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات دوم اسفندماه ابراز داشت: چه در خصوص انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چه انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق های رای در وهله اول و پس از آن انتخاب آگاهانه از جمله عوامل اصلی تضمین کننده امنیت کشور است.

وی افزود: به تعبیر صریح مقام معظم رهبری، انتخابات برای کشور و ملت ما فرصتی بسیار بزرگ و برای دشمنان تهدید است، چه آن که دشمنان از پشتوانه مردمی نظام به جهت حضور باشکوه و مقتدرانه مردم در انتخابات بسیار بیشتر از امکانات تسلیحاتی و قوای نظامی ما هراس و واهمه دارند.

این پژوهشگر علوم انسانی همچنین گفت:برگزاری انتخابات از زمان آغاز پیروزی انقلاب تاکنون نشان دهنده صلابت و استواری نظام اسلامی بر پایه نظر و رأی مردم است، چه آن که این مساله خود گواهی بزرگ بر مردم سالاری دینی در کشور ما به شمار می رود.

وی بیان داشت: ان شاءالله این دوره هم ملت ما با وجود گلایه ها و اعتراضاتی که نسبت به مسایل اقتصادی و معیشتی دارند و در بسیاری از مواقع به حق هم است، حضور باشکوهی در انتخابات خواهند داشت، چرا که نسبت به سرنوشت کشور و نظام اسلامی دغدغه مند و حساس و پیگیر هستند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha