جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ به یاری خداوند متعال در روز جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ برای خلق حماسه ای دیگر حضوری شکوهمند و آگاهانه پای صندوق‌های رأی خواهد داشت و با اولین انتخاب در گام دوم انقلاب اسلامی عزت و اقتدار میهن اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شهرکرد، مدیریت حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری، در بیانیه ای به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ

بار دیگر ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه آزمایش بزرگ الهی در تاریخ انقلاب اسلامی خویش قرار دارد . شرکت همه آحاد ملت در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط ویژه منطقه، جهان، ایران و شهادت سردار آسمانی دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از حساسیت بیشتری برخوردار است و بر اساس نظر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم یک تکلیف شرعی، عقلی، انقلابی و ملی می‌باشد و در تحکیم ارکان نظام اسلامی و مأیوس نمودن بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران و در مسیر تعالی و پیشرفت کشور و حل مشکلات مردم تاثیر بسزایی دارد .

بی گمان ملت بیدار و هوشیار ما از این تکلیف الهی غفلت نخواهد کرد و به یاری خداوند متعال در روز جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ برای خلق حماسه ای دیگر حضوری شکوهمند و آگاهانه پای صندوق‌های رأی خواهد داشت و با اولین انتخاب در گام دوم انقلاب اسلامی عزت و اقتدار میهن اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید. لذا ما طلاب، اساتید و روحانیون حوزه های علمیه استان با وحدت و همدلی در کنار مردم شریف و و لایتمدار استان در این انتخابات سرنوشت ساز شرکت خواهیم نمود و سیلی محکم دیگری به دشمنان این مرز و بوم خواهیم زد و برگ زرین دیگری در تاریخ مردم‌سالاری دینی و شکوفایی و هویت اسلامی از خود به ثبت می رسانیم.

مدیریت حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha