جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه کاشان در بیانیه ای طبق وظیفه الهی و انقلابی خود و به تأسی از رهبر انقلاب، مردم را به حضور در انتخابات و دقت در انتخاب اصلح دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان، در بیانیه ای به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

با سلام و تحیت خدمت امت شهیدپرور، ولایت مدار و انقلابی دارالمومنین کاشان، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارهای عمومی با امت اسلامی بخصوص در دیدارهای اخیر، انتخابات اقتدار ملت و حضور در تمامی صحنه های انقلاب و حساسیت مردم نسبت به آینده کشورشان است.

همایش افتخارآفرین امت در تجلیل از خدمات سردار سپهبد سلیمانی و ۲۲ بهمن نشان داد ارزش های انقلاب نه تنها به فراموشی سپرده نشده بلکه شکوفاتر و پربارتر نیز شده است و این نیست جز بصیرت امت اسلامی که در سایه تبعیت از اسلام عزیز و رهنمود های رهبری معظم انقلاب به دست آمده است.

با توجه به شاخص های مطرح شده در کلام رهبری، برای انتخاب افراد در نمایندگی مجلس شورای اسلامی انقلابی بودن، اقتدار، شجاعت، مقاومت در برابر دشمنان، بصیرت و آگاهی، رشد و تعالی کشور و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و سابقه درخشان در امور فوق می تواند در انتخاب اصلح یاری‌گر امت باشد.

مدیریت حوزه علمیه کاشان طبق وظیفه الهی و انقلابی خود و به تأسی از رهبر انقلاب، مردم را به حضور در انتخابات و دقت در انتخاب اصلح دعوت کرده و انتخاب خوب و آگاهانه را مجلسی با قوت و قدرت دانسته که می تواند در تصمیم گیری های کلان کشور بازوی رهبری نظام بوده و عزت مردم انقلابی ایران اسلامی را رقم بزند.

والسلام علیکم

مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha